Gå til innhold

Hva gjorde dere den mnd dere lykkes å bli gravide?


mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ble gravid i 2 pp, og den måneden drakk jeg ingefærte, tok wild yam, testet for EL og hadde sex på selve EL-dagen. det var vel det tror jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid i 4pp og hadde da sex ca 3 dager ETTER EL. Jeg var overbevist om at jeg ikke skulle bli gravid den pp fordi vi hadde sex "for tidlig" og "for sent". Så viste det seg da, at min EL sansynligvis skjedde senere enn det jeg trodde... Og da satt den! Når jeg minst ventet det.

Så nå er jeg 6+0 idag. Tror jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på 1.pp.

Det vi gjorde var å ha sex annenhver dag hele syklusen og at jeg la meg med rumpa høyt 20 min. etter hver gang.

(Kutta røyk, alkohol og kaffe i prøvetida)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke huske at jeg gjorde noe riktig.. Var på kurs hele den måneden og stort sett var alt bare stress.. Tok ikke vitaminer, testa ikke el (aldri gjort det) 2pp, og gjorde stort sett ikke noe annet enn å ha sex når vi ville.. Sjelden den mnden pga at jeg var så mye borte.. Men jaggu satt spiren gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste til Vegas og gifta oss,hadde kjempe-jetlag,sov lite,var nervøs,stressa og overvelda på samme gang! Brukte ikke EL-test,tempa ikke eller tok noen vidunderkur av noe slag,det har jeg gjort i halvannet år før det,og kunn ekjenne godt på kroppen når EL var,så visste jo at det var en sjanse(vår 20 måned etter start med prøving!) siste dag av syklusen før det var jeg hos gyn og tok celleprøve og innvendig UL,kanskje at hun skrapa på tappen var noe som hjalp??

 

Ble iallfall gravid på bryllupsnatta(evt et par dager etter),så tror det var det som gjorde susen! Samt en inkallelse til laparoskopi på Ullevål,tror det skremte meg såpass at det bare skjedde,he-he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex annenhver dag (med et par unntak, men gikk aldri mer enn 4 dager mellom). Etter fire forsøk fant jeg ut jeg har lengre syklus enn "vanlig", så da var det bare å prøve til det klaffa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ble gravid i 1 pp etter p pille slutt i april. Ble altså gravid i midten av mai og det eg husker eg gjorde var å jobbe meg halvt ihjel ved hotellrestauranten hvor eg er avdelingsleder,hadde ca 230 t med løping. Skjønner ikke at eg hadde krefter til sex,men gravid ble eg. Det var planlagt men vi trodde vel at det skulle ta lengre tid enn det det gjorde. Så her blir da ei jente 10 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex hver dag fra mensen slutt, og borte ble mensen..

 

Så med andre ord, ha så mye sex at dere blir drittlei etter 3 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her hadde vi gitt opp hele greia, vi hadde sex EN eneste gang denne ppen, å det var dagen før el...ikke spiste jeg noe spesielt eller noe sånt, eneste "uvanlige" jeg gjorde var at jeg lå med rompa høyt den natta... tror det å gi opp er et bra tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex hver dag , til 3 dager før EL!

Prøver litt på jente, så det blir spennende å se! :-)

 

Velkomment uansett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle i bryllup og være borte på besøk hos slektninger av brudeparet hele den helgen jeg hadde eggløsning. Kjipt, tenkte jeg. Men vi får iallefall prøve.. Hadde sex onsdagen før, og på søndagen. Tenker den satt på onsdagen, jeg, siden sædcellene overlever noen dager. :o)

 

I bryllupet drakk jeg litt da. Tenkte jeg ikke var gravid. Men, men. Egget hadde jo ikke festa seg uansett ennå, så det gjorde vel ikke så mye.

 

Jeg fikk mistanke om at jeg var gravid et par dager før IKM, pga ekstrem tidlig bekkenløsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid andre mnd vi prøvde. Tempet med babycomp, drakk salviete frem til el. Tok litt solviplect frem til el. Lå med pute under rumpa hele nettene etter sex. Hadde sex ca annhver dag etter mensen....tja, det var vel det:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...