Gå til innhold

noen som har lagt på seg raskt etter de hadde tatt av etter fødselen?

Anbefalte innlegg

det er 4 uker siden fødselen på lørdag som kommer, og jeg hadde gått ned 12 kg i sist uke, men nå har jeg plutselig gått opp litt igjen...og d er snakk om 5 kg opp igjen...

jeg har ikke spis noe annet eller noe så jeg ble litt sjokka kan du si,...ikke akkuratt det jeg jhadde forventa når jeg hadde gått ned endel...:S

noen som har noen gode svar?

skal begynne på kuren min idag, er ikke slanke kur, det er livsstilen jeg endrer på, men sist gikk jeg ned masse, men falt tilbake til gamle vaner før jeg ble gravid...

Fortsetter under...

Jeg la på meg 15 kg i svangerskapet. Gikk ned 10 kg rett etter og så fløy kiloene på.

Begynte på sykehusdietten og gikk ned 30,5 kg på 4 mnd. Nå er jeg gravid igjen så vi får se hvordan kiloene er etter svangerskapet. Jeg ligger stabilt ennå ihvertfall=)

Lykke til.

huff... kjenn mæ ihjænn der ja:( æ tok av mæ alle kilan som æ la på mæ (11 kg). amma tell guttn va ca 11 uker. og ca 2-3 mnd etter la æ på mæ 6 kg!!!!! nu slit æ MAX m å få di av mæ!!!;(

uff da, ja for jeg skal starte, men skal starte 1 desember, er litt for min del og litt for samboer...

vi skal feire 2 årsdagen vår på mandag og da er det dumt om jeg ikke kan kose meg, for når jeg starter og vil gå ned så vil jeg ikke spise snop o.l.

det er ikke en diett men jeg vil ned og da venter jeg med usunne ting til jeg er fornøyd, da er jeg vandt til ingenting så da er det lett å begrense seg, synes nå jeg da;)

Annonse

Eg la på meg 23-24kg i svangerskapet, og då eg kom heim frå klinikken var eg framleis 20kg i pluss. Gjekk pent og pynteleg opp i vekt fram til eg var på +25 i forhold til før svangerskapet. Gjekk opp til tross for fullamming, sunt kosthold og lite snop. Begynte på Grete Roede-kurs då småen var 8 mnd, og det har eg ikkje angra på. Har gått to kurs og gjekk då ned ca 10kg. No fortsetter eg på eiga hand, og har gått ned ytterlegare 2kg på dei siste tre vekene.

Problemet mitt var ikkje det at maten var usunn, men den var kanskje ikkje variert nok, og så åt eg for få og for store måltid. No har eg lagt om kosthaldet mitt og et meir mat, sunnare mat og meir variert mat enn tidlegare. Snopet er på det same som før, men eg gjer no tydeligvis noko rett :o)

Det finst Grete Roede kurs for gravide og ammande. Det er ikkje snakk om ein slankekur, men om å legge om kosthaldet sitt for "evig og alltid".

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...