Gå til innhold

DA hopper jeg ivrig over til 2.trimester ;D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Endelig kommer jeg etter jeg også! Utrolig deilig og vite at den første perioden endelig er over! Er liksom litt mer trygt her inne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til videre :) er litt tryggere her inne, enig med deg!

og velkommen til deg :-)

hilsen

Skrevet

Velkommen! Så hyggelig at flere følger etter fra 1.tri! Her inne er det koselig og mye roligere! Ikke så mye frykt for at ting skal gå galt :)

Skrevet

Jepp! Akkurat det kommer jeg ikke til å savne fra tri 1. Alt er bare fryd og gammen her iallefall.. Er helt i skyene etter å ha hørt hjertelyden til den lille tassen ;) Så nå sa jordmor at jeg kunne begynne og kjenne etter spark ;)

Skrevet

du må ik bli nervøs da, om du ikke kjenner de riktig enda, sparkene :) jeg kjente de ikk før i uke 19, og da sto det stille leeeenge, før jeg nå, i uke 22 kjenner litt hver dag !

men du kan jo være heldig kjenne de tidlig og da :-)

Skrevet

Neida, hun sa det kunne være tidlig. Men skulle kjenne etter spesielt når jeg hadde spist og lagt meg for kvelden. Har noen sånne rare greier nedi der innimellom. Kjennes ut som sommerfugel ;)

Skrevet

Grattis velkommen hit:-) Ja jeg venter ennå på spark og går inn i min uke 20 nå.. h*n sparker nokk når h*n vil:)å høre hjertet er jo helt ubeskrivelig!.. Her er det ikke så mye stress nei og man er litt lettet over å være ferdig med alt sa og ma praten;-D

Skrevet

Takk takk..

Nei, det er godt å stresse ned litt syns jeg da ;) Knøttet sparker når den vil ;) Skal på UL tirsdag, så det skal bli så moro. Da skal samboer også være med.. Spennende ;D

Skrevet

så spennde da.Velkommen inn hit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...