Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 synes jeg er så bra - for da VET jeg hvertfall at han får ca. 1 time med HELT REN bleie... Hva gjør dere hvis babyen tisser akkurat idet dere har på ny bleie? (litt tiss, altså - typisk for en mindre baby som tisser lite og ofte) Lukker dere bleia?? Eller tar dere den av, vann+tørk og ny bleie? Bare lurer...
EvaL Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Da setter jeg på ungen bleien allikevel. Kaster ikke en hel bleie bare fordi om det er litte granne tiss i den, og vasker heller ikke barnet hver gang det tisser ellers når bleien er på, så jeg seg ingen grunn til å vaske noe ekstra fordi om hun/han tisset mens det lå på stellebordet.
Ranveig R Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Eg tar ny bleie. Men vaskar ikkje om det berre er tiss.
Benni-min Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Jeg tar på samme bleie. Papirbleiene holder mye mer enn "litt tiss". Bortkastet å kaste en nesten ren bleie. Vasker heller ikke om det bare er tiss.
Winterlady Skrevet 9. desember 2006 #5 Skrevet 9. desember 2006 Jeg har alltid en engangskladd (Attends 60x60 cm- kjøpt på apoteket) liggende under rumpa hennes på stellebordet. Tisser hun akkurat mens vi skifter kan jeg bare kaste den etter den har sugd opp væsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå