Gå til innhold

Da forlater jeg dere...


Gjest

Anbefalte innlegg

For å hoppe over på 2.trimester ;) Akkurat kommet hjem fra første time hos jordmor, og hun fant hjertelyden med en gang! Så denne brune utfloden i uke 6 var ingen bekymring :D Gleder meg til tirsdag, da skal jeg og sambor til gyn på ekstra UL. Skal bli så spennende og se den lille krabaten vår!

 

Lykke til videre alle sammen! Vi skravles hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sååååååå morro. Å høre hjertelyden er noe av det fineste som finnes når man er gravid :-)

Jeg begynner på min uke 6 på lørdag jeg....var hos legen i går og han skrev en henvisning til RH om tidlig ul.

Men jeg vet ikke hvor tidlig jeg kan få det....hva er grunnen til at du skal å ekstra ul...kan jeg spør?

Hva må jeg si, gjøre for å få det.

Jeg hadde en MA i uke 23 den 1 sept, så jeg kommer til å bli fulgt nøye opp med ul fra uke 12...men det er sååååååå lenge til føler jeg...vil se at alt er bra nååååå!

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det var helt herlig og høre ;)

 

Jeg hadde noe brun utflod i begynnelsen av uke 6, og dro derfor til min privat gyn. Han tok innvendig ul, og hjertet slo som bare det. Ingen tegn til noe som helst SA. ;) Derfor skal jeg tilbake på tirsdag for å sjekke at alt fortsatt er bra og at den lille har vokst.. (Noe jeg vet selv den har når jeg ser på magen min ;) ) Jeg aner ikke hva som skal til for å få ekstra UL, men du kan jo spørre de..

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre i 2 trimester! Håper å catche opp med deg om en 6 ukers tid... Og gratulerer så mye. Gleder meg fryktelig til å komme meg over dit selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra hurra!! Kjem etter om ei veke Trine! Kos deg inne på 2 tri så lenge.

 

Så fantastisk å få høyre hjartelyden, håper eg også får det neste veke!! :)

Gratulerer så mykje med det fantastiske 12-talet, the only way is UP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trinemor

Da har jeg lest litt om ditt besøk hos jordmor. Hørtes artig ut å høre hjertelyden. Vi så jo også hjertelyden på Ul. Syntes hun sa den var 169. Men er ikke det litt mye da?? Kan hende jeg misoppfattet.

Vel, vi får bimme videre på 2.tri. Du er på jobb nå, vet jeg. Snakkes i kveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!

Så bra at alt gikk bra hos jordmor. Må være helt fantastisk å høre hjertelyden!! Gleder meg til jeg kan det og!!

God tur over til 2. tri, satser på å komme over om to uker!!!

 

Lykke til på UL på tirsdag!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...