Gå til innhold

April: I dag skal jeg på juleverksted!!

Anbefalte innlegg

Ååå som jeg gleder meg!!! Alle damene i familien samles. Dvs jeg, svigermor, søstrene og svigerinnene hennes, og ei til på min alder som jeg bare har truffet to-tre ganger... Men det skal bli så koselig!! Med pepperkaker og julebrus -og julemusikk.. De er kjempesøte selv om de er "gamle", ganske ungdomslige av seg..bortsett fra en av de.. hehe...

Så i dag skal jeg på jakt etter "sølv-serveringsbrett" som kan klippes opp og brukes til englevinger.. :)

Fortsetter under...

ja, vi måtte ta det litt tidlig så det skulle passe for alle... Og nærmere jul blir det så travelt... Men skal lage mer når det nærmer seg altså.. :)

Det var foresten kjemekoslig. Skal legge ut bilder på hjemmesiden vår i morgen. Nå er det like før jeg skal hoppe i loppekassen :) Må bare lese gjennom resten her først :)

Hihi..skal si snuppa satte store øyne i dag, når hun så figurene på peishylla! :) Det var koslig...og jeg fikk bekreftet at vi får en fin adventstid... Hun kommer til å synes det er såååå gøy med all pynten! :) Var på kjøpesenteret her i går og hun var jo helt oppslukt av alle de store nissene og juletrærne som blinket og lyste, og alt som hang i taket.. :) *sukk* herlig tid ja... :)

Holder på å laste opp bildene fra i går nå... Håper det blir tradisjon med juleverksted.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...