<¤>Wildrose<¤> Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Jajaja. Ned 2.4 kg på 3 dager. Da begynner det jo å ligne noe. Kjenner jeg blir fortere mett og at suget etter noe å putte i munnen blir mindre, samtidig som motivasjon og energi stiger. Og det var jo egentlig mest de siste punktene jeg var ute etter å oppnå med denne sykehusdietten. Så så langt går det jo bra. Og så har jeg jo bevist for meg selv at det er jo ikke viljestyrken det står i. For egentlig så skal det mer viljestyrke til å holde ut en slik diett som dette enn å holde seg til sunn mat til vanlig. Gikk veldig greit med grønnsaker og frukt i går.Spiste suppe bare en gang. Blir tøffere i dag med banan og melk. Klarer ikke melk.Men der gikk greiere enn jeg trodde.Var bare å helle det ned og ikke la det komme i berøring med tunge, og så bananen inn med en gang etter. Hehe, skulle tro det var tran jeg prøvde å ta slik som jeg styrer. Kjenner som sagt atjeg blir fortere mett. Før var en banan bare en apetittvekker. Men i dag ble jeg kjempemett etter ett glass melk og en banan til frokost. Kjenner det sitter godt i magen enda 1 t etter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7196620-4-dag-p%C3%A5-suppediettenn%C3%A5-begynner-det-%C3%A5-ligne-noe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå