Gå til innhold

Plutselig sterke smerter i bekkenet...flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt vondt i bekkenet et par uker tilbake, men plutselig i dag er det fryktelige smerter i bekkenet, lysken og nedover bena. Klarer ikke å gå skikkelig. Flere som plutselig har fått så vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo takk, kjenner igjen de smertene der ja, klarer så vidt å gå, høyrebenet svikter helt, kommer dette av bekkenløsning eller hva?

Skrevet

samma här. det släpper helt plötsligt och kommer helt oförberett. ont i bäckenet har jag haft till och från i några veckor/nån månad, men det här i ljumskarna/benen förstår jag inte. det känns nästan som om det ilade inne i lårbenet på nåt sätt. är i vecka 38 nu så det får gärna vara ett tecken på födsel men det känns ändå inte så. snarare som ett tecken på att kroppen är skickligt sliten... men lite "mensvärk" har jag börjat få bakåt ryggen, och ibland känns det som om jag bär på en elektrisk mortel. eh förstod ni svenskan där? bebin känns som en stor grej som liksom mal inuti nere i bäckenet. plus kynnere så att jag får stanna upp hela tiden. suck suck, vill ha ut den:)

Skrevet

Det er nok bekkenløsning jenter :o(

Hvis dere ikke har vært hos legen så bør dere det og få evt. rekvisisjon til fysioterapi slik at dere kan forhindre at det blir verre.

Jeg kom for sent med behandling fordi det var så lang venteliste, så rett etter jeg begynte med bassengbehandling som er det beste visstnok så har det bare blitt verre. Har krykker her hjemme for langturer (mer enn bare matbutikk) og hjemme når det er på det verste. Kan ikke gjøre noenting nå før jeg ikke kan gå.....

Skrevet

ja dette skjedde meg for ca halvannen uke siden, det er nok et snev av bekkenløsning fikk jeg beskjed om, men i og med at fødselen er (forhåpentligvis) nært forestående så sa hverken lege eller jordmor noe om behandling i mitt tilfelle - bekkenet skal jo utvides til slutt, grøss og gru! ;-) kan fremdeles gå, men det gjør ondt synes jeg, spesielt om kvelden når jeg gjerne har sittet en times tid foran tv og skal opp og tisse feks, hehe. har helt sluttet å gå tur med bikkjen...det får mannen ta seg av! :)

bilder meg inn at de smertene kom omtrent samtidig med at magen sank og barnet begynte sin ferd nedover i bekkenet.

men du er i hvert fall ikke alene om akkurat den der, nei! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...