Gå til innhold

BLI-GRAVID-OPPSKRIFT

Anbefalte innlegg

Hei

Her følger en oppskrift fra mitt hjemmeland. Den har virket på ALLE jeg har sagt til hittil, og det på første forsøk.

Min venninne hadde bikube-livmor, samtidig som det var sprekk i livmoren. Hun har prøvd i 4 år, uten hell. Hun brukte oppskriften og VOILA, hun er idag gravid 3 mnd på vei.

En annen venninne av meg hadde prøvd i 7 år, og hun ble gravid. Enda en annen venninne ble etter 11 år.

Oppskriften er som følger:

Kjøp Rosmarin i butikken. Ligger i krydderhylla. Kjøp den som er på glass.

På første mens dag skal du spise 1 ts med et glass geite melk på morgenen før frokost.

Repeter det samme før du legger deg, altså 1 ts Rosmarin med et glass geite melk.

Slik gjør du i 7 dager , 1 ts morgen og kveld.

Fra dag 7 skal du ha sex , minst annen hver dag. Du kan gjerne ha det oftere, men MINST annen hver dag. Altså sex dag 7, dag 9, dag 11, dag 13, dag 15, dag 17 og dag 19.

Forhåpentligvis får dere 2 blå:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7195694-bli-gravid-oppskrift/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

får håpe du får en spire til jul da =)

har bare prøvd 2pp nå,så virker jo som jeg har god tid,men vil prøve alt for å bli raskt gravid for skal på utredning i desember...jeg har motsatt problem,blir raskt gravid men klarer ikke holde på spirene min,så denne gangen skal de prøve å hjelpe oss til å holde spiren på plass...så må bli fort gravid =)=)=)

lykke til, og håper du får det du ønsker deg til jul ;-)

Hei

Dessverre så virker den kun med melk. Tåler du ikke geitmelk, kan den til nød tas med ku melk. Men det er flere jenter som har p røvd med vann/saft/juice, men det ga ingen resultater. Virker kun med melk.

Og du som er på tante-rød-sin-3.-dag, ja du kan starte idag:)

Lykke til.

Annonse

samme problem som meg du... blir også gravid men men klarer ikke holde på spirene mmine...

noen som kan hjelpe meg...

Hadde sa i går så må nok vente litt før jeg prøver igjen men fint men forslag på hva jeg kan gjøre neste gang som øker muliheten til å forsette

Jeg er forresten fra Pakistan, men denne oppskriften hørte jeg av en arabisk kvinne. Det er egne salgskiosker kun for salg av rosmarin i saudiarabia. Alle som reiser ned dit for pilgrimreise, tar med det for de som trenger det.

Hei! Ble så nyskjerrig når jeg leste denna tråden,hvor er du fra,Rosmarin2006 ? (du skrev "mitt hjemland...")

Vi klarte det uten triks etter 20 mnd,men neste gang skal jeg prøve dette,selv om jeg også har melkeallergi og ikke liker rosmarin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...