Silje's mamma Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Henger meg på denne jeg og.. Anyone?? Har så lyst på en rød stilig mammakjole.. noen som har sett noe slikt for en ikke så alt for dyr sum?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Ligger link til Mammahuset til høyre her - har en god del fine kjoler
gladbaby Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Se på www.valja.dk De har tete-a-tete og jeg har sett i hvert fall to forskjellige røde kjoler i det merket. Det er en forhandlerliste på hjemmesiden. De fleste butikker sender jo hvis du bor langt unna.
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 På Lindex har de kjoler med høyt liv. Funker like bra til gravide som til ugraverte...
Ma-i Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Har Lindex kjole, og den funger utmerket. Med litt pynt og stæsj blir det riktig pent. Rød å pen er den og. Nå bruker jeg ikke sort eller hvitt så da er det mye som ikke passer . Å jeg gidder ikke bruke over 100 kroner på en kjole jeg knapt kommer til å bruke 5-6 ganger, men det er meg da.
Ma-i Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Mente TUSEN kr da.. ikke 100.. trykka visst ikke hardt nok på tastene
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Kjøpte nettopp en rød kjole på www.krappe.no Var litt små i størrelsene så jeg måtte opp et nummer enn det jeg vanligvis bruker, men det gjør jo ingenting. Pris: 299,-
gladbaby Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Blir det ikke fort 150 kroner i gebyr og porto når en kjøper på nettet?
Ma-i Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Både Only , Vera Moda og andre har kjoler med høyt liv, empirestil, både med armer og halterneck, korte eller lange skjørt på, passer til gravide og ikke. Flere farger har de også, man trenger jo ikke kjøpe mammaklær om man kan bruke noe annet, som også kan brukes etterpå. Om man kan betale med kort ved bestilling kommer det som regel bare 50 kr i tillegg på orderen ved kjøp på nettet. Litt mere om det er fra utlandet. Ellers er det ca 100 kr tilsammen ved oppkrav , nå¨r du betaler når du får varen.
Tine&Aleksander Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Lag din egen! Jeg har nettopp sydd min egen mamma kjole til jul og utover! kjempebillig og kjempepraktisk. med strikk så jeg kan vokse i den! kostet meg 124,- + litt arbeid tilsammen!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Jeg betalte kun porto da jeg handlet på nettet. Ingen gebyrer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå