Gå til innhold

Hvilke bleier anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja...sist jeg hadde bleiebarn er ca ett år siden! Begynte med libero, men etterhvert fikk datteren min sår stump og vi smurte og prøvde forskjellig ting for å få bukt på det.Etter kort tid fant vi ut at vi skulle prøve å bytte bleiemerke og gjorde så...ble Pampers da...utslettet forsvant og jenta ble fin igjen i huden sin! Tror jeg satser på pampers denne gang oxo...har hørt flere som har vært bort i d samme, men anbefaler deg å prøve deg fram for å se hva som passer ditt barn!

Det er som skrevet over, at man bør prøve seg frem.. Den bleien som sitter godt til et barn, sitter kansje ikke så bra på et annent barn...

Jeg liker best Libero-bleiene... Etter mange år i bhg, synes jeg de sitter best til de fleste... Virker mykere og...

Håper det er de som passer gutten min best :))

Du må nok bærre prøv dæ fram... æ har brukt mæst libero tel frøkna, men i enkelte perioda har ikke di passa orntli i størrelse og fasong.. å da har æ brukt pampers... pampers sine easy up e mye mjukere en libero sine up&go... mens di vanlige bleian tel pampers e ekkel syns æ...

Klem

Annonse

Når junior var liten (ikke nyfødt bleiene da, men de som var hakket etter) brukte vi pampers, synes det ble så fort tisselukt av libero, og i tillegg satt pampers mye bedre på ham. Når han begynte med trusebleier gikk vi over til libero.

Så en må vel som det skrives over her bare se hva som sitter best på babyen:)

Jeg har brukt mest Libero, utenom i mellomperioder hvor Pampers har passet best. Så det er smak og behag, men vær obs på at Pampers bleier til de minste(ca.opp til 1/2 året) er tilsatt lotion SOM IKKE ER BRA! Derfor anbefaler jeg i hvert fall Libero til de minste.

Brukte libero før, men gikk over til pampers for et par uker siden pga strammere økonomi...angrer på at vi ikke gikk over til pampers tidligere, for syns egentlig de fungerer minst like bra som libero til min 14mnd gamle gutt. Fornøyd med begge deler vi, så har ikke noe fasitsvar til deg...

Jeg skal bruke tøybleier jeg. Spennende å se hvordan det fungerer, for jeg har kun erfaring med papirbleier fra før. Blir litt svett når jeg tenker på miljøet og alt avfallet som følger med bleiebruk, så jeg håper jeg får det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...