Gå til innhold

Formiddagstreff i Fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Har (nesten) akkurat kommet hjem fra BIM-treff på Tobias. Veldig koselig som vanlig! De fleste av oss som er på treff nå er hjemme også på dagtid og synes dagene blir veldig lange. Derfor kom forslaget om å møtes en dag i uka for de som var intr. i det. Vi som satt igjen ble enige om å prøve følgende;

Onsdag 29/11 møtes vi til lunch på Peppes Pizza i Fredrikstad kl. 1200.

"Tobiasmøtene" hver 14.dag kl. 1800 blir som vanlig, dette er i tillegg for de som vil.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7195416-formiddagstreff-i-fredrikstad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yah det var veldig koselig på onsdagen...Vi var faktisk 8 tilsammen..trur ikke vi har vært så mange før mens jg har vært der..

Ja nå ser jg frem til onsdagen på Peppes jeg nå,koselig å ha det på dagtid oxo for oss som går hjemme å ikke har noe annet å gjøre:)

Hei:)

Jeg kunne tenke meg å være med på et formiddagstreff, men jeg jobber til kl 13, kanskje dere sitter der fortsatt når jeg er ferdig? Har ikke vært med på noen treff før, men det hadde vært koselig! Er det mange som skal?

Hei Lollipop (og alle andre som skal på Peppes i morgen). Regner med at vi blir en gjeng ja. Jeg vet iallefall om 6 stk som har tenkt seg dit ++ Forhåpentligvis kommer det et par "gamle" BIM'ere med babyer også : )

Vi sitter nok lenger enn til kl 13, så det er bare å komme når du er ferdig på jobb. Håper vi sees!

Annonse

Tusen takk for i dag, det var virkelig koselig.. Litt deilig å ha noe å gjøre på formiddagen også.. Det var min første tur i dag, og må si at dere alle virket som noen koselig jenter, og gleder meg allerede til neste gang..

Takk, tenkte på isen når jeg skulle finne på nicket, mm den er så god..

Kjempe koselig å bli kjent, også enda bedre er jo at vi skal nesten ha samtidig.. Jeg kommer ikke så langt etter, hehe..

Håper man kan fortsette etter å fått også, koselig å ha noen å trille med.. Hvis ikke blir permisjonen lang føler jeg..

Vi sees, ha en riktig god helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...