Gå til innhold

Kanskje barn kan føle at jeg er gravid? Bare se her:)

Anbefalte innlegg

Sambo sin svigersøster har en sønn på 1,5 år og da han var mindre likte han ikke meg i det heeele tatt! men plutselig en dag elsket han meg og ville at jeg skulle gjøre ALT med han:) han kan ikke prate men kom å sussa meg og ville kose hele tiden(noe han ALDRI gjør med noen andre enn mamman). Jeg tenkte at denne dagen var bare flaks:P

Dagen etter kom de på besøk til svigers hvor han også lyste opp da han så meg og ble veeldig lei seg da jeg måtte dra(HÆRLIG:D)

Den tredje dagen tenkte jeg at han misslikte meg fordi han så så stykt og beskjedent på meg men plutselig begynte han å smile. Å da de skulle dra begynte han å strekke armene til meg og alle trodde han ville til besta, men NEIDA:D Han skulle gi med enda mer kos og sitte i fanget mitt. Og han er en unge som ikke liker at foreldrene hans drar ut for å røyke,men da de tulla å sa at nå dra de og begynte å vinke,så vinka han bare tilbake til de og ga med masse kos:)

(men så kom mora å tok han fra meg:( )

Kanskje han føler at jeg er gravid:P?

Fortsetter under...

Kanskje..??

Men hunder, lukter det før vi får positiv test.

Jeg vet om hunder som har blitt skikkelig klengete på eiern sin. Og eier har skjønnt det 14 dager etter. Ahaaaa jeg er gravid ja.

Om det gjelder alle hunder vet jeg ikke..

Prøv med hund :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...