Gjest Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Eg e ennå ikke blitt gravid....:-( Har el engang i løpet av denne helgen... Tror du vi kan klare det denne gangen? 021175 140175(han) Klem fra meg
Elastica Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Hei igjen vennen:-) Kipt at det ikke har klaffet enneå altså, men det virker som om det er veldig nært altså!! Jeg får en følelse av at det kommer til å klaffe nå jeg!! Folat+zink til deg og zink til mannen +omega 3 og andre vitaminer og kos 2.hver dag fremover så sitter den nok snart!!! Lykke til -krysser fingrene for deg!!!! XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Zink til meg og??? Tar alt det andre du skriver, men ikke sink! Nå ska eg på apoteket i mårå!!!!;-) Takk for at du tok deg tid + lykkeønskene!! Ska nok få skaffe meg litt kos av mannen hver dag nå....;-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå