Gå til innhold

er det flere som har en hikker i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han tassen her hikker i et kjør og det forplanter seg i hele magen . nesten litt ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,,jeg har også en hikker.

men tror også jeg hadde hikket mye hvis jeg hadde svelget MASSE herlig SJOKOLADE VANN :)

Skrevet

Hikker titt og ofte hær og:) Men kjenner det langt nede på en plass jeg da.

Skrevet

Jøss nordkvinne..... Har mini bæsjet i fostervannet???

HA,HA.................. *smile*

Min hikker mye til tider....... spesielt når JEG skal sove:)))

Skrevet

det har jeg jammen ikke tenkt på at kan ha noen sammenheng . jeg dytter jo i meg noe hele tiden. helt hekta på oboy;))

Skrevet

Jeg har ei aktiv ei i magen og det resulterer i mye hikking!! Kjenner det på en bestemt plass jeg oxo, lengst ned til venstre.. Det mest ironiske er at hun faktisk begynner å hikker omtrent hver gang jeg dusjer...hihi...Syns oxo det til tider er litt ubehagelig...

Skrevet

Min er gjerne turbo noen timer i slengen, så avslutter han det hele med en herlig hikkerunde før han slokner inni der:)

Skrevet

Min også hikker som om han aldri har gjort annet :)

LIgger med hodet inntil hofta mi og hikker ivei;)

er egentlig moro når du ser og kjenner at han hikker, men litt slitsomt i lengden.....*pyse mammaen hans*

Skrevet

Han hikker mye hvis jeg drikker store mengder :)))

Hikker helt nederst i magen ja :)) Nesten litt ekkelt synes jeg..

Skal bli godt å få han ut ja :))

Skrevet

Hikker, JA - og det begynner å kjennes gaaaaske så godt.... Får i hvertfall ikke sove mens det pågår....

Skrevet

hei mindesemberbaby *fødeklar*

tenkte mere på all den skololaden jeg spiser...den må jo havne en plass :)

Skrevet

Han her ligger og hikker nå faktisk! Kjenner det godt ned til venstre, små rytmiske dunk!

Skrevet

Masse hikking, flere ganger om dagen!! : )

Skrevet

Dere som sier at dere kjenner hikking helt nederst på venstre side: vet dere om hodet er festet? Jeg også kjenner det akkurat der nå babyen hikker, men har da tenkt at det er hodet jeg kjenner, og at det da må ligge litt på venstre side?

Skrevet

Ja, her hikkes det heile dagen...:) Kan være litt plagsomt te tider syns eg... Men stakkar,syns jo litt synd på han og inni der...:)

Skrevet

skal til UL i morgen *grue seg litt..* da skal jeg høre med legen om hodet er festet... kjenner også hikking på nedre venstre side... men synes det er kjempemorsom :D

Skrevet

jeg har en hikker i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...