Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har skrevet her inne før ang Regine og Regina - og jeg og sambo er kommet fram til at hvis det bir jente (som 2 ul har vist), så skal hun hete Regine!! :-) Jeg har bare blitt mer og mer glad i det navnet, og ble superglad når sambo var enig - vi har vanligvis veldig forskjellig smak når det gjelder slike ting:-) Men vi må jo ha et guttenavn klart også - det KAN jo hende at det kommer ut en gutt, og da er det litt kipt å ikke engang ha noen alternativer.... Vi er helt blanke på guttenavn faktisk - hjelp oss!! Setter pris på alle forslag til guttenavn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Del Skrevet 22. november 2006 kom borti anonymknappen - det var ikke meningen :-) Trenger ikke å være anonym da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Klassikerne: Marius, Markus, Mathias, Kasper, Jesper, Jonathan, Tobias, osv... Men selv så liker jeg Ruben eller Robin... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Ruben Robin Felix Ludvig Jonas Julian Viktor Bastian Marius Mathias Adrian Christoffer Theodor Leon Odin Olaus Noel Petter Erik Emil David Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 Noah Leo Leon Theo Ask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå