Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 noen sier mann får den til og med mnd etter barnet startet i barnehagen? stemmer det? hun startet 1 nov full plass.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Kontantstøtte skrives det!!!!!!!!!!!!! I ett ord!! Man med én N!! Måtte bare si det!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 går litt fort i tastene noenganger. men faen så jævla prippen da. kan du ikke svare på det jeg spør om så gi f da vel....
Ranveig R Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Så vidt eg har forstått får ein berre kontantstøtte så lenge ungen ikkje går i barnehage som får statleg støtte. Altså får du ikkje kontantstøtte for november.
St. Hans Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jenta mi begynte også i barnehage 1. november. Jeg har sjekket reglene på www.nav.no. Der står det at kontantstøtten opphører måneden etter at barnet begynner i barnehage, eksempel: Barnet begynner i barnehage på heltid 1. august. Når opphører kontantstøtten? Svar: Kontantstøtten opphører måneden etter at barnet begynner i barnehagen - dvs. fra september i dette tilfellet. Du (og jeg) får kontantstøtte i november også :-) !
St. Hans Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Kontantstøtte skrives med to n'er, det er bare å telle. Utropstegn brukes ett om gangen, verken to eller tretten. Har du ikke noe bedre å si kan du holde fingrene fra tastaturet. Gode norskkunnskaper er ikke et kriterium for å bruke disse sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå