Gå til innhold

Redd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, var hos jordmor i dag, og jeg har vokst noe enormt de siste 2 ukene. Ligger langt over normalen i magemål og er redd for hvor stor ungen er.

Jeg har en datter på snart 4 år og når hun ble født veide hun 4760.. Og denne gangen venter jeg gutt i tillegg. De sier jo at gutter gjerne er større..

Skal inn på sykehuset 11 des. for å sjekke fosterets vekst, og håper de setter det i gang rundt den tiden.

Noene andre som har det sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til jordmor i morgen, og er temmelig stressa for om jeg har vokst for mye de siste ukene. Synes jeg er blitt enorm i forhold til andre, og alle sier til meg at det ser ut som om jeg er nær ved å sprekke.. Og jeg er bare 35 fullgåtte uker..

Skrevet

ikke godt å være redd da.....

du får trøste deg med at veldig mange ligger utenfor "normalkurven" på helsekortet..... Så skal du jo inn å sjekke veksten, så du får bare holde ut:))))

Det ordner seg helt sikkert:)))

Klem

Skrevet

er min første. Og sf-mål nesten ut av skjemaet... forsvinner opp i overskriften liksom.. :/ Men jordmor har kjent på magen og sier at han blir nok over 4000. men hun tror ikke han blir over 5000.. tror!? tror!? ikke godt nok for meg.. men fikk ikke noe mer oppføging på det dessverre :/ 13 dager til termin. jaja, revner vel fra ræva og opp til haka vel!!.. Neida ;) De er jo profesjonelle og vet hva de gjør, så får regne med at dersom barnet blir FOR stort, så setter de deg igang før! :)

Skrevet

Godt å høre at det er andre i samme situasjon...Trøster litt ja...

Vi får bare krysse fingrene og satse på at det går bra med oss...hehe

Skrevet

kan kanskje være en trøst at vekten har minimalt å si på forskjell på hodeomkrets - enten ungen er 3,5kg eller 5kg sa jm på ullevål til meg..og det er jo hodet som er "jobben" - derfor er det ikke en veldig forskjell på fødselen hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...