Gå til innhold

Vet ikkje ka som skjer me mæ...!!!!

Adrielle

Anbefalte innlegg

Hei jente! vet ikkje kor æ ska gjøre av mæ...har nån spørsmål som æ gjerne vil ha svar på om nån vet...På forrige tirsdag så hadde æ sinnsykt ondt i hele kroppen min å spesielt i ryggen å magen...onsdag våkne æ me at æ hadde fått mensen, utover dagen begynte æ å foss blød, sånn va d i to daga...Lørdag va mensen over....Snakka me søstra mi om d hær å ho mente d kunne være spontan abort...Nån som vet? Veste ikkje at æ kanskje va gravid heller, førr mensen sku komme når dn kom...D ska jo sies at mora mi hadde mensen i 3mnd når ho va gravid me mæ...

Plis svar mæ...

Fortsetter under...

Heisan! Jeg vet jo ikke, men som sagt det kan jo ha vært en spontan abort. Er jo veldig vanlig med sp før man engang vet at man er gravid. Jeg har akkurat mistet selv. riktignok var det lengre ute i svangerskapet men mine symptomer var også smerter nedersti ryggen og i magen og blødninger. Jeg hadde da bare små blødninger, og fikk piller for å få ut fosteret som var dødt, men er vanlig at det bare kommer ut i en sterk blødning(som du beskriver) når det hender tidlig i svangerskapet.

Jeg vet ikke helt hva du tenker og føler om saken men er jo alltid trist å miste! Så om det er tillfelle for deg er det en fattig trøst at det skjedde så tidlig at du slapp å vite at du var gravid og få forhåpningene. Og aborter skjer jo stort sett pga feil ved fosteret.

Takk for svaret... har ønska så længe at d kunne vokse å gro i magen å når d minst passa å når æ minst hadde venta d så kom d :( Kan være like greit d skjedde, men d e tongt å sitte i ettertid å tænke på d...

Huff, håpe d går bra me dæ, å at du ikkje gir opp. førr d gjør ikkje æ ;)

Takk

Hei igjen du. Ja skjønner det er kjipt å tenke på det, å tenke at du faktisk hadde noe i deg. Er ufattelig trist å miste det man lengter etter! Men ja det positive er at vi vet ihvertfall at vi kan bli gravide, så da skal vi klare det igjen!

Jeg har ikke tenkt å gi opp nei. Jeg er utrolig trist og litt skremt av opplevelsen, men så snart kroppen har komt seg til hektene igjen og jeg har hatt ihvertfall en mens vil jeg prøve på nytt. Så HÅPER jeg det går bra for oss begge neste gang. Du må ha lykke til!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...