firebarns mor Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 kanskje ikke så vanelig men, min er det. ringte nå og sa at ho hadde kjøpt ny tørketrommel og at jeg ikke fikk lov og bake ei eneste jule kake for det hadde svigefar begynt på. begynte og grine jeg.
Stolt 3 barns mor Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 jammen så koselig da:-) du er sikkert snill du også så lenge ho gjør sånn for deg....
MM med spire Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Så snill hun er da.... Koselig at de gjør sånt for dere.... men du fortjener det sikkert... )
mammafor2gang Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Så utrolig herlig gjort av de:)))) Du er sikkert en snill svigerdatter som fortjener det:))
firebarns mor Skrevet 22. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2006 dem er så snille at dem lider av det.gleder meg til og bli meg selv igjen så jeg kan gjøre noe i gjenngjeld.
Mjøsa og prinsessa Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Den største gleden i livet er å glede andre.... Så koselig gjort. De syned nok dere fortjener det. Ta i mot og kos deg og slapp av. Det er det du trenger nå.
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 sånn er mine svigerfoeldre også..nydelige mennesker føler meg som deres ekte datter like som mine egne foreldre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå