Mrs. icsi og småen Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Klarte ikke dy meg, det er så lenge siden sist sånn tråd..... Hva stemmer for deg? For min del er det: 1)Menstruasjonen: Ikm fra nå ut måneden, så foreløpig usikker. 2)Brystene:Er litt ømme og det prikker i dem (ikke helt uvanlig). 3) Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere: ikke nevneverdig. 4) Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere: njaei 5) Tretthet og raskere sliten: JA 6) Fryser lett: Har vært frysen i det siste, ja. 7) Humørsvingninger: Joda, men pleier å være det på denne tida... 8) Mensmurring og Magekramper: Ja, men periodevis 9) Smerter i korsryggen: JA 10) Nesten lignende vokseverk i kroppen: Litt usikker, men ja. 11) Stikninger i området rundt halebeinet: Ja, alt er vondt korsryggen 12) Tykkere hår/tynnere hår: Bare fett hår.. kanskje en ørliten tanke tynnere.. 13) Blødende tannkjøtt: Ikke blødd, men forferdelig Ømt tannkjøtt. 14) Spenn/vondt i tennene: Ja i mange dager 15) Munnsår: nei 16) Halsbrann: Ja i perioder hver eneste dag! 17) Hyppige dobesøk for å tisse: Ja, men også for å se etter tanta... 18) Kvalme: ja, Periodevis 19) Stikk i magen: Ja 20) Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen): Ja 21) Skiftende hard/løs mage: Ja, litt 22) Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor): Nei 23) Sukkertrang/sitrustrang: sjokoholiker til vanlig, men ikke nå... 24) Ekstra tørst og/eller sulten: Ja, mer tørst enn vanlig. 25) Overfølsom luktesans: nei ikke merket noe til det, lukter mer men ikke reagert på noe.. 26) Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ikke): Har egentlig ikke lyst på noe særlig mat i det hele.. 27) Ny glød: Det får andre svare på.... 28) Vannansamlinger i kroppen: ikke merket noe 29) Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe): Ikke foreløpig 30) Skjelving: eh.. vanlig ved lavt blodsukker, men ikke merka noe nå.. 31) Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ): innimellom 32) Hodepine: ja lett hodepine, nesten daglig. 33) Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet: uaktuelt. ********************************* Ble litt langt, men men... Så, noen andre med symtomer??? Klem fra
Solskinnsjenta Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 1)Menstruasjonen: Ikm mandag som kommer 2)Brystene:Superømme. Måtte akkurat ta av bh-en 3) Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere: ikke nevneverdig. 4) Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere: njaei 5) Tretthet og raskere sliten: JA 6) Fryser lett: Sitter her med pledd og fleecejakke... 7) Humørsvingninger: Jaaaaa *sippe,sippe* 8) Mensmurring og Magekramper: JA 9) Smerter i korsryggen: innimellom 10) Nesten lignende vokseverk i kroppen: har hatt merkelige verk i kroppen, så ja. 11) Stikninger i området rundt halebeinet: Ja, alt er vondt korsryggen 12) Tykkere hår/tynnere hår: ikke merkbart, kanskje litt fett 13) Blødende tannkjøtt: ikke egentlig 14) Spenn/vondt i tennene: nei 15) Munnsår: Ja 16) Halsbrann: Nei 17) Hyppige dobesøk for å tisse: Ja. 18) Kvalme: ja, Periodevis 19) Stikk i magen: Ja 20) Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen): Nei 21) Skiftende hard/løs mage: JA 22) Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor): Nei 23) Sukkertrang/sitrustrang: mandariner er fryktelig godt i dag... 24) Ekstra tørst og/eller sulten: Ja, mer tørst enn vanlig. 25) Overfølsom luktesans: nei ikke merket noe til det, lukter mer men ikke reagert på noe.. 26) Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ikke): Kjøpte sånn fruktgele-snop på lørdag. Smakte SÅPE! Æsj! (mannen merket ikke forskjell...) 27) Ny glød: ikke som jeg kan se... 28) Vannansamlinger i kroppen: nei 29) Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe): litt, men det er vanlig 30) Skjelving: fryser og skjelver nå, jeg 31) Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ): innimellom 32) Hodepine: nei 33) Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet: uaktuelt. ********************************* 18 av 33 riktige. Det er over halvparten! Med så mange symptomer MÅ jeg bare være gravid, eller hva? flere?
keepontrying Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Dette er meg: 1)Menstruasjonen: Venter besøk på lørdag 2)Brystene: ikke vonde kjertler som jeg har til vanlig rett før mens 3) Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere: da må jeg legge masse godvilje til... 4) Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere: tja 5) Tretthet og raskere sliten: alltid trett jeg 6) Fryser lett: ja, men kanskje det skyldes det skiftende været... 7) Humørsvingninger: har jeg alltid før mens. 8) Mensmurring og Magekramper: oh jepp. 9) Smerter i korsryggen: litt 10) Nesten lignende vokseverk i kroppen: i armene... 11) Stikninger i området rundt halebeinet: litt 12) Tykkere hår/tynnere hår: fett, fett, fett. 13) Blødende tannkjøtt: nei 14) Spenn/vondt i tennene: hver dag, særlig på høyre side. 15) Munnsår: tendenser 16) Halsbrann: et par ganger 17) Hyppige dobesøk for å tisse: tisser alltid mye 18) Kvalme: nei 19) Stikk i magen: Ja!!! 20) Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen): nei 21) Skiftende hard/løs mage: Veldig 22) Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor): klør litt, noe blod 23) Sukkertrang/sitrustrang: har hatt godtestopp i fire og en halv uke nå... men hadde sinnsykt lyst på sjokolade i helga som var... 24) Ekstra tørst og/eller sulten: Ja, mer tørst enn vanlig. 25) Overfølsom luktesans: Måtte tørke opp spy på jobb i dag. men den lukta teller vel ikke... 26) Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ikke): drikker rett i koppen kakao hver dag. 27) Ny glød: tja.... 28) Vannansamlinger i kroppen: ikke merket noe 29) Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe): noe 30) Skjelving: nei 31) Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ): innimellom 32) Hodepine: mindre enn vanlig faktisk. 33) Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet: om det enda hadde vært så vel... Men ingen unger her i gården nei. Så hva tror du, er jeg gravid??? Hadde god timing denne måneden tror og håper jeg!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Tror jeg ler meg ihjel...over halvparten av disse symptomene kan man frembringe automatisk av å tenke på d:P hehehhe.. Som de fleste her inne gjør hver mnd! Dere tuller eller hva? Lykke tiL! klem
2søtesmåh Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Bare for å ha det litt moro. (jeg har vel eg IKM 3/12, og etter det er jeg nettopp ferdig med EL. Men vi har vært syke og ingen sex på ei uke. )Dette kjenner jeg (men jeg tar det ikke som grav.tegn, da jeg har hatt utrolig mye fysiske "rariteter de to forrigående pp..) Også er det litt for å "dempe" iveren til dere som kjenner så mye. Ikke for å være slem, men da trenger man ikke bli så skuffet,-kanskje.... 1)Menstruasjonen: ikke aktuellt enda 2)Brystene: ingenting 3) Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere: JA 4) Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere: JA 5) Tretthet og raskere sliten: trettere enn på sommeren... 6) Fryser lett: ja, men fryser som regel fort til vanlig.... 7) Humørsvingninger: Oh, yes. 8) Mensmurring og Magekramper: Nope 9) Smerter i korsryggen: på morgenen 10) Nesten lignende vokseverk i kroppen: nei 11) Stikninger i området rundt halebeinet: nei 12) Tykkere hår/tynnere hår: fetere 13) Blødende tannkjøtt: nei 14) Spenn/vondt i tennene: nei 15) Munnsår: nei 16) Halsbrann: et par ganger 17) Hyppige dobesøk for å tisse: tisser alltid mye 18) Kvalme: nei 19) Stikk i magen: Ja, noen gang 20) Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen): nei 21) Skiftende hard/løs mage: Veldig 22) Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor): nei 23) Sukkertrang/sitrustrang: nei 24) Ekstra tørst og/eller sulten: nei. 25) Overfølsom luktesans: nei (eller..har hatt et par utbrudd, det lukter så... også har andre sagt: HÆ????,-ingen lukt her) 26) Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ikke): nei 27) Ny glød: nei 28) Vannansamlinger i kroppen: To kvelder var fingrene skikkelig opphovnet!!! 29) Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe): nei 30) Skjelving: nei 31) Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ): innimellom 32) Hodepine: ofte, men ikke migrene som jeg bruker å ha lie etter TR. 33) Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet. Ammer ikke Som dere ser er det en del symptom som stemmer. Det er derimot nesten umulig at jeg er gravid, da måtte jeg ha hatt EL bare dager etter at TR hadde dratt ) Men lykke til til dere alle. Kan jo være ordentlige symptom, men så lenge man ikke har strevd i månedsvis og virkelig KJENNER kroppen sin, så tror jeg det er umulig å si hva som er symptom og hva som ikke er det. MEn igjen, tvi,tvi til dere alle. Er blitt avhengig av BIM pga all spenningen jeg ) Følgger med dere alle. ) ) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå