Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du lyst til å se litt på meg?

Klarer vi snart å bli gravide?

021175

Han - 140175

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:)

det første somdukket opp hos meg er våren 2007,,får opp april jeg..

får også opp 2 stk..enten tvillinger eller to som kommer tett.

ser i alle fall to gutter..ser fargen blå..

jeg får også opp at det er noe stress med jobben til en av dere...en av dere som ikke er helt fornøyd om dagen..vet ikke om det stemmer,,men jeg føler at det kan bli litt vell mye noen ganger på en måte.

Håper spiren sitter fortere en det jeg fikk op,,og husk at jeg kan ta feil..

lykke til i alle fall..stor klem

Skrevet

Heisann! Våren 2007?? Såååå lenge til.. Både Kimby, Chanelle2 og Nattinatt har sagt denne mnd..... Hm... Men det e flere som har sagt tvillinger - eller to gutter tett!!!

Skremmende det du sier ang jobb!! Eg stesse veldig på jobben for tiden!!! Har jobbet lenge en plass - å begynne å bli rimelig lei!!! Har egentlig lyst til å slutte, men holde ut siden eg håpe å bli gravid snart.

Skrevet

husk på at her sitter det flere hundre stykker som vil bli spådd,så det kan være at jeg får inn litt feil signaler...jeg kan prøve å se nærmere en annen dag,,nå fikk jeg inn snø også..så kansje etter jul..hmmm..ikke lett å si,,men hold meg oppdatert..

ja jeg blir sliten,stressa, og lite motivert når jeg får inn dette med jobben din...får frem at du vil noe annet og at du tenker litt på det..

jeg får frem at det er lurt at du blir i jobben pga graviditeteten som snart er på vei..

lykke til..

får også frem noe med opp pussing..om det er dere ...naboen eller noen i fam vet jeg ikke...men jeg får opp noe med maling

Skrevet

Hjelp!!!!!!!! Du e flink!!!!!!!!!!

Vi kjøpte hus for 1/2år siden! Har pusset mye opp!!! Malt over alt! Har en liten pause nå ,før me ska fortsette å pusse opp i januar!

Alt ska bla.males oppe og!

Sjelden det e snø her, men telle haggel!;-) hehe!!!

Skrevet

hmmm:) ja men da får jeg inn rette signaler på deg nå,,,for jeg ser endel planker eller vegger eller noe sånn...

ser også lyse farger,,beige/hvit/gul på en måte..

får frem at det er endel regn der du bor?

Skrevet

Masse plankel og vegger stemmer godt! Har revet endel - og skal fortsette med det i januar!

Bare lyse farger stemme og!!!!!!!!! Det e gult nå - men skal bli hvitt! Vurderer kanskje brun/beige på det nye badet...

Her kan eg love deg at det regne ja!!!!!!!!!!!!!!:-(

Har el denne helgen - håpe jo at ting skjer nå eg! Me ska nå hvertfall stå på me!;-)

Skrevet

Må bare spør! Bruker du kort eller får du bare signaler inn om meg? D e nesten litt skremmende....

E det ofte det stemmer det du ser?

Skrevet

jeg bruker kun meg selv jeg..prøver å få inn deg,også sier jeg det jeg ser,,,føler...ikke alltid jeg skjønner hva tankene betyr,,derfor må jeg ofte stille spørsmål med noen punkter av det jeg får opp..

stemte noe mere av det jeg skrev?

klem

Skrevet

he..he nå leste jeg det du skrev ja..svarte litt fort

Skrevet

Alt har jo stemt!!! Det e det så e litt skremmende! Både i forhold til jobb og det du ser med opp-pussing + at det regne mye her!!!

Så alt du har skrevet har stemt - så nå gjenstår det å se om det stemme ang graviditeten....

Ser du og prøver - ska krysse fingrene for deg!:-)

Skrevet

ja det er gøy når ting stemmer for meg også,,men det gjør ikke alltid det assa..så ikke tenk på dette med den graviditetetn...fæøer pluttselig at det kokmmer til å skje før jeg sa...føler faktisk snart,,,men jeg tørr ikke å si når...beklager assa..

ja jeg vil såååååååååååååå gjerne ha barn,,skal ta en test til helga..det som er dumt er at jeg kan spå andre,men ikke meg selv,,for da får jeg bare inn det jeg vil vite..he..he,,,så jeg er vell egentlig gravid vær mnd.)ha..ha

får inn noe med selskap på dere,eller feiring..hmm

Skrevet

Så kjekt! Ska gi deg tilbakemelding om ka så skjer me meg!

Selskap - feiring..... Hm....Enten så e det julebord eller fest som vi skal på neste helg... Eller så e det nyttårsaften! Me ska ha stor fest her hjemme - tror me blir rundt 20stk! Snakker mye om det for tiden - så kan jo vær det e det???

Har du prøvd lenge du?? Har hørt det e flere som ikke klare å spå seg selv... Men så spennende - håper du har en liten spire der inne!!

Skrevet

sånn ca i 4 mnd,så det er ikke så lenge,men det føles som et evighet assa...så nå er det best spira sitter på oss begge:)hadde vært gøy da:)

fårr opp at du ikke burde drikke på nyttårsaften;) kansje spira sitter da allerde:)

Skrevet

Åååååå håpe virkelig at eg e gravid då!!!! Då hadde eg blitt glad!!!

Har prøvd i 5mnd sjøl - syns eg har holdt på i en evighet - så forstår deg godt! Lykke til med testingen!!!

Nå e det lalle tid!

Tusen tusen tusen takk for at du tok deg tid til meg! Du fikk meg i godt humør!!!

Nå ska eg opp å kose litt...;-)

Nattinatt!

Klem fra meg

Skrevet

he,,he kos dere masse og opp med beina..prøv å ikke gå på do etter kosinga for å si det sånn..

vi får holde kontakten,,ikke alle jeg får inn så bra som deg..

stor natta klem til deg..

sier tallet 8 deg noe?

Skrevet

Hei igjen! Det blei litt på meg i går ja...;-) Går aldri på do ettepå, e nøye på å alltid være tømt før me sette igang...;-)

Tok el-test i dag - men slo ikke ut... Eg så alltid pleie å ha el på dag 13.. Jaja...Då komme den nok i mårå eller på lørdag! Ser du ka dag den komme?

Tallet 8 seie meg ingenting.....Hm....

Skrevet

Hei igjen.... Dytter denne litt opp eg. Fikk forresten nettopp utslag på el-testen - så i kveld skal vi kose oss!!

Regne med at du skal ta en ny test imårå? Lykke til!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei du!

Ville bare oppdatere deg etter all den gode spåingen fra deg!

Du hadde rett - jeg kunne ikke drikke på nyttårsfesten vår - jeg er gravid! Å ang tallet 8 som du skreiv om - jeg fant ut at jeg var gravid 8des! (kan det vær derfor du fikk opp tallet 8?)

Så nå går jeg bare rundt å smile!;-) Er 9+4på vei!

Ser at du ikke har lykkes helt enda.... Skal krysse fingene for deg! Håper dette er din mnd!

Klem fra meg

(stine31)

Skrevet

ÅÅÅÅ ER DET SANT??? så gøy da...fikk heeelt frysninger på ryggen da jeg leste om deg igjen,så jeg har nok sterke føleser på deg:)

åå så gøy at du er gravid da...gratulerer sååå mye:)

har ikke hørt noe fra deg,men nå som jeg leste innleggene våre,husker jeg deg godt:)

ja det er nok tallet 8 jeg fikk inn på deg:)åå dette var gøy

Skrevet

Ja det e knallgøy og utrolig fasinerende at det stemte så godt! Du e kjempeflinke!

Nå ska eg bare nyde tiden framover! Gleder meg til magen begynner å vokse!

Håper at spiren sitter for deg og nå!!!!

Skrevet

ja kan tenke meg det er stas,,du er sååå heldig..jeg håper jeg er gravid nå:) men det er en tund til jeg kan teste enda.

er du kvalm?

Skrevet

Var litt kvalm første uken. Men de eneste symptomene eg har nå er ømme og store bryster(gøy;-), sulten hele tiden, mensmurringer og at eg må gå oftere på do. Va på innvendig ul for noen dager siden og så at den beveget seg+at hjerte slo! En fantastisk opplevelse!!!

Ka ti kan du test? Håper tiden går fort for deg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...