Gå til innhold

Hvor tidlig kan UL vise liv i leiern?


ramløsa- nok en gang

Anbefalte innlegg

Ser at mange er til kontroll, men har ikke helt klart for meg når det er aktuelt, og hvem man henvender seg til - lege? Jordmor? Sorry hvis dumt spørsmål, men er fortsatt noe grønn her. Men må jo være fint å se om det står til livs så snart det er mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare de som har hatt SA før, som opplever blødninger ol. som får tidlig UL i det offentlige - de andre må vente til ordinær UL i uke 18.

 

Er du veldig nysgjerrig kan du jo bestille og betale for privat UL (koster ca. 1000,-) Du skal se liv fra uke 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det stemmer ikke, anonym. Men det må som regel være noe ekstraordinært ja. Kan være nok at du ikke er sikker på termin også, Det gjorde at jeg fikk ultralyd i uke 7 denne gangen. ;) Var 7+2, og så h*n rørte på seg og hjertet slo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg var til kontroll for første gang mandag 20/11, var da 7 uker akkurat.

Legen spurte om jeg ville ha UL før uke 18 siden jeg var 1 gangs og han ga meg henvisning til det... Har ingen ekstraordinær grunn, bare rett og slett lyst til å ikke vente til uke 18. Virker da som om det er veldig forskjell på legene..FIkk time til UL 22 des og er da 11+4

Gleder oss vilt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar, ble kanskje ikke så mye klokere, men det er tydeligvis variasjon i praksis på dette feltet... hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...