Gå til innhold

Huff, bare jeg som kan komme til å bli her til ut i januar?

Anbefalte innlegg

Virker ut som om det er mange som begynner å føde nå og mange som gjør mange desperate forsøk på å få i gang noe, mens jeg sitter her og "bare" er 35 uker på vei. Virker ut som en evighet til jeg kan føde.

Hodet har festa seg og sånn, men det kan jo faktisk fortsatt være 7 uker til fødsel!! Håper mange av de som har født fortsatt bli værende her til slutt da, så det ikke blir så ensomt for oss som sitter igjen:)

Fortsetter under...

Jeg har termin på julaften så jeg kommer nok til å være her til "the bitter end" og sikkert lengre enn det, men uansett om jeg hadde fått tidlig så ville jeg ha fulgt med alle dere andre ;) "Kjenner" jo så mange av desember jentene så må jo se hvordan det går :)

Annonse

Slutten av desember, ja, det gjelder meg og. Håper enten jeg får en stund før termin, eller litt etter... Kjedelig for ungen å ha bursdag i jula... men ikke noe vi kan styre selv, uansett :-) Men det er jo ikke så lenge igjen for oss heller! Tida går jo så fort nå. Kjempespennende, og litt skummelt!

Åsså jeg da! (selvefølgelig) har termin 30, så her blir jeg nok forhåpentligvis en goooood stund enna :)

Mulig jeg blir en snik jeg og hvis ikke lillegutt snur på seg snart, men men.....

Annonse

jeg kommer nok til å være igjen til siste slutt jeg og... har termin 21. desember, men alt tyder på at jeg kommer til å gå over tiden, (vis jeg slekter på mamma) å få en januar baby, selv om jeg håper på å kunne føde og få den lille hjem før julaften...

Jeg har termin på juleaften, men har på følelsen at jeg kommer til å føde i romjulen.

Det er typisk min flaks, for da er alle i familien reist bort, så da blir det noen uker før mamma og pappa o.l får sett babyen!

Jeg vil eeeegentlig ha januar-barn, samtidig som det passer meg veldig bra å føde om et par uker!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...