Gå til innhold

Hvem ligner deres 3-4 mnd gutte babyer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior er så kjempe lik sin mamma. D er jo koselig d. Men skulle ønske han var mer lik sin pappa, slik at han kan kjenne seg litt igjen i han og på den måten kjenne at han er "sin". Tatt ei stund før pappan har kjent på at han har faktisk fått en sønn og jeg tror d har med å gjøre at gutten er så lik meg og min side av slekta.

Noen her som har d slik?? Eller at den lille ikke er så lik noen av dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukas har pappan sine øyne, men min øynefarge. Han har min nese, men pappans munn, hake og ører, og min beinbygning.

Han ser helt perfekt ut :)

Skrevet

frå junior var ca 3 til ca 7 mnd, var han veldig lik meg og pappa. Etterkvart har han vorte meir og meir lik pappaen sin, og no er det berre i korte glimt eg ser at han har mine gener òg. Så dei forandrar seg fort! Sambuaren har jo vore like glad i han heile tida, men eg merker jo at han synest det er stas at mange seier at junior liknar på han.

Skrevet

Han ligner aller mest på storebror:-) Men er ellers en god blanding av mor og far. De som kjenner meg best sier han ligner meg, og de som kjenner faren best sier han ligner på ham.

Skrevet

Mini ligner sånn på pappaen sin at jeg blir rent misunnelig..hehe :D Vil så gjerne at han skal ligne pittelitt på meg også (ikke det at jeg er så nydelig altså), så jeg kjenner jeg blir superglad når noen sier at han ligner på meg (ca 2 som har sagt det)... Blir litt flau over meg selv, men, men, man blir litt smårar av å være mamma

Skrevet

Hei =)

Nå har jeg en jente jeg da og hun er hele 9,5 mnd gammel... MEN, hun ligner IKKE på meg - hun er som snytt ut av nesa på faren sin og det er helt skummelt!!! Det er ingen som tror meg når jeg sier at jeg er barnets mamma... Nei!!! sier de - det er utrolig skuffende og sårende da...

Hun er jo helt nyyyydelig, men jeg skulle jammen ønske at hun kunne ligne på meg også, bare litt liksom!!! Hadde vært koselig om noen kunne kommentere at hun lignet litt på meg, men hver gang jeg treffer noen kjente, så får jeg bare beskjed: jammen er hun lik pappa`n sin - her er det ikke tvil om hvem som er faren nei, hehe...

Åååååååhhhhh - forhåpentligvis forandrer hun seg litt med årene da slik at hun kan ligne mer på meg også, hehe =)

Så her er det motsatt av deg...

Klem fra

Skrevet

Lillegutt ligner på pappan sin, eller dvs han ligner mest på farfaren da. Er helt lik et babybilde av farfaren. Kan nesten ike se forskjell. Men nå har det seg sånn at jeg og mannen min har endel like trekk, så han ligner litt på meg også =)

Skrevet

Gutten min er veldig lik meg. Alle kommenterer det, også ukjente.

Med en gang han ble født og frem til han var en 2 mnd. var han veldig lik pappa`n sin men nå er han så lik meg at det er skummelt. Koselig det da, vet jo at de kan forandre seg til å bli helt lik pappa`n.

Sambo er klin lik pappa`n sin så det er mulig gutten min blir lik faren sin med åra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...