Gå til innhold

Skravletråden for oss som venter, venter og venter!!

Chriistina ~ 2pp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er tatt! Men er jævli usikker. Hadde ikke engangskopper (så jeg kunne tisse i den) så jeg gjorde det liksågodt på testen jeg. Men angrer. Det ble litt lite for at det ble utslag. Men typen sier den ser mer blå ut. Hmmm.

Tenkte det. Den skjønner jeg da. Ikke dum jeg nei. Haha. Men jeg skal vente litt. Til mandag. Men jeg skulle ha fått mensen i går/natt. Men ikke fått noe enda.

Den test var dum. Er bare en plaststang med en liten tupp av stoff ut. Også fikk jeg ikke med noe form for bruksanvisning!! Duuumt!

Annonse

Men så koselig da! Er litt kult da. Søster mi blir 7 på nyttårsaften hun, men tror ikke jeg skal dit.

Venter på bror min som jeg skal passe i dag. Han kommer hit til typen. De skal spille play station. De er sååå gode venner. Selvom det er stor aldersforskjell på dem.

Hehe.. kjenner til det, ja;) Broren min på 10 ser skikkelig opp til kjæresten min på 20 lissom!! Han synes han er skikkelig kul, hehe.. Men jeg får nesten stikke jeg nå..Skal pakke litt å sånn og for jeg skal sove borte i natt.. Men du får ha en fin dag.. Blir spennende å se om mensen kommer!!

Vi snakkes! Hadebra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...