Gå til innhold

Skravletråden for oss som venter, venter og venter!!

Chriistina ~ 2pp

Anbefalte innlegg

Alle er syke for tiden jo, hehe.

Jeg trives egentlig veldig bra, litt opp og ned egentlig, for jeg har en lærer jeg absolutt IKKE liker, hehe. Hun tror vi er utlærte allerede liksom. Også er det med fravær dumt at man ikke kan ha for mye av det:( Og i tillegg har jeg vært mye syk nå og.. Så jeg vet ikke om det blir lærling eller påbygging.

Hva går du nå da? Hvor bodde du forresten? trenger ikke si akkurat hvor, men hvilken del av landet lissom;)

Fortsetter under...

ja nesten alle er syke! Men jeg får så dårlig samvittoghet :( For har en del fravær...er så redd for å ikke få jobb seinere!

Jeg bor på Vestlande jeg =)

Du da?

mhm...virker kjekt! :) men det er jo alltid lurt å ha allmennpåbygga da...viss du skulle ombestemme deg senere!

Annonse

Huff da:( Jeg har mye fravær i forhold.. Men jeg blir nok hjemme i morra for å bli frisk, jeg bare ringer legen og ber om å få legeattest på det;) For da er det jo ikke skulk lissom.. har 3 dager med attest allerede.. Hvis du ikke føler deg bra nok til å dra på skolen så burde du være hjemme.. Det verste jeg vet er å dra på skolen når jeg er syk..

Hei!

Hvordan går det med dere idag?

Var du hjemme i dag Christiina? Jeg fant ut at jeg måtte på skolen :) Gikk greit det :)

Er du prøver? (eller har jeg spørt om det før?)

Når skal du teset Vels@?

Skal dere noe kos idag da,siden det er fredagskveld og heeeelg! ?:D

Jeg skal teste i morgen tiiidlig! Hehe. Om ikke jeg har mensen da. Om jeg har den venter jeg til senere. Men må iallfall teste før MR. Går nemmelig i slekta å ha mensen når vi er gravide. Skumle greier.

I helga skal jeg være med i bursdagen til gubben. Han skal feire voksenbursdag.

Dere skal i helga da??

ok...spennede! Må si ifra til oss når du har fått svar da! :o)

Idag har jeg hatt fri fra jobb,det har vert deilig,kan ikke huske sist jeg hadde fri en ettermiddag,så så nå slappe jeg av med cola og bim! ;)

Imorgen skal jeg jobbe :/ uff.....

men skal vær med kjæresten min på kvelden! :)

På søndagen er det lekse da,har alltid mye lekse å gjør da,men er veldig lei,så gleder meg til åbli ferdi med dette året :o)

Hvor lenge har dere vert sammen med kjærestene deres?

Skal si fra når jeg får svaret ja, så fort som mulig!

Cola og BIM faktisk. Det er kos det. Ikke Cola da.... Liker ikke det.

Lekser har jeg nok av. Grrr. Kjeie greier!

Jeg har vært sammen med gubben siden juli i fjor. Så er en stund synes jeg, men håper på maaaange år til!

Jeg var hjemme idag, ja!! Jeg var skikkelig dårlig på morgenen idag, men jeg ble bedre etterhvert da så jeg kunne egentlig gått på skolen, men men... Kunne ønske jeg hadde dratt og egentlig pga fraværet mitt:( Huff... Jeg mener det altså, jeg blir så deppa når jeg tenker på det.

Åh så spennende at du skal teste i morgen!!! Håper du står opp tidlig.. Jeg drar nemlig bort i ti tiden og da er jeg ikke hjemme før søndag..

Vet hvordan det er å få vondt i magen når man tenker på fraværet! I 1.klasse hadde jeg 17 (!!!) timer :( Angrer sånn!

Fikke du attest fra legen? Er det bare å ringe å få det?

Hva gjør dere på ikveld?

Jeg og kjæresten min har nett spist kebabpizza...mm :)

Annonse

Nei, må bestille legetime og få det;) Jeg har helt glemt det idag, men jeg vet enda ikke om jeg skal bli frisør da.. Så jeg får se.

Jeg ser på skal vi danse jeg:D Hehe

Jeg har ikke sett deg her før Elisa.. Hvor gammel er du og hvor kommer du fra?:)

Nå er jeg tilbake da. Bedre sent enn aldri. Hehe.

Bror min kommer hit klokka 9 i morgen tidlig, så må stå opp ved 8 tiden. Tester da tror jeg. Men nesten 100% sikker på at den blir negativ. Skal ha mensen i mensen i morgen, men har ingen tegn til den. Rare greier.

Er utrolig delt i mine meninger her. Hadde vært kjekt å blitt ferdig med opereasjonen først, men er det noe der skal det da få lov å bli der. Med glede. Vil begge deler. Men kommer til å få sjokk om den blir positiv. Men kan hende jeg har mensen i morgen tidlig. Og da gidder jeg ikke teste. Hehe.

Skal gjøre mitt beste å komme på i morgen engang. Men den blir nok negativ, om jeg i det hele tatt skjønner hvordan den funker da. Haha. IQ har jeg ikke.

God natt, må vel snart få med gubben i seng jeg også. Han sitter å er helt med i et PlayStation spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...