♥Tullerusk♥ Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Nei, sambo har ikke ombestemt seg... Sorry var ikke meningen å lure=o) Men er vel ferdig med mensen til helga og da skal det humpes=o) Tiihiiihiihhiii..=oD Spent å se om han har skaffet donger da=o) *Har ikke funnet noen ennå* Woohoo...=o)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hei! Det er imponerende hvor mye du er her inne med tanke på at du IKKE prøver å bli gravid... :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg prøver jo.... Men ikke lett når sambo ikke vil riktig ennå... Dessuten så har jeg ikke stort sett noe annet enn å gjøre...=o) hhihihihihi
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Du lurte meg der gitt:o) Hadde håpet du hadde fått overtalt han jeg..hihi!! Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2006 Ok... Var litt av poenget kanskje... Lå litt sånn latent i bakhode når jeg skrev=o) Tiihii.... KLem @
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå