Mamma'n te linnea Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Hei,flere fra tæsse ja.samboeren min heter karl-arne.hva heter du?hvor gammel er barnet ditt
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Hei! karl arne= gukki? vår lille gutt er nå 16 dager gammel!
Mamma'n te linnea Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Hehe,jepp.gukki ja.helt fersk liten gutt du har da.hvem er du da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Marianne? Camilla her.. sammen erik a.. gammel er Linnea da?
Mamma'n te linnea Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2006 Hehe,jg tenkte faktisk akkrat på om d var dere.gratulerer me gutten da.tulla vår er 5 mnd til tirsdag.så morro å treffe dg her inne da.alt bra?morro me en liten en?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 Gratulerer Joda, her går det bare bra! Lillegutt plages veldig med vondt i magen fra igår kveld og idag, men håper det går over.. Lurer på om det kan være pga jeg spiste litt godis igår, for han har aldri vært sånn før.. Ellers koser vi oss det vi kan.. Ikke mye jeg kan gjøre pga jeg går på krykker.. Har fått blodpropper i benet, men håper det blir bra snart.. Håper alt er bra med dere også? Får hilse karl arne fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå