Gjest Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 de blir skikkelig hovne og litt ubehagelig.. har måtte ta av ringene mine,tenker at om det ikke går ned på en stund,så er det jo litt vondt å ha de på.. er det sånn som bare kommer og går,eller kan de være sånn frem til fødselen?
Yvonnemor Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hvor lenge har du igjen da? Jeg tar av meg ringer ol hver kveld, sist ble jeg veldig hoven mot slutten, og det forsvant ikke før en ukes tid etter fødselen...
chrika Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 det er visst veldig individuelt hvor lenge det kan vare....kan være bedre om noen dager,eller det kan vare helt fram til fødselen!hos meg kommer det og går!er i uke 34 nå,og har vært plaget de siste 10 dagene. noen dager er det værre enn andre! prøv å unngå for mye salt mat(salte maten),og drikk så mye vann du orker!!!! lykke til!!!!=)
Bromelia Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Det er vann... eller ødem som det står på helsekortet... helt normalt¨på slutten. Går over når du har født.
noegodtivente Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 hei Gifteringen min har passet dårlig de siste 14 dagene.(er i uke36 nå) Har vært litt fram og tilbake, men nå tror jeg at jeg må gi den opp fram til fødselen (regner med det retter seg etterpå??)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå