nepomuk Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Hadde egentlig tenkt å kjøpe ei litt billig paraplytrille til å ha liggende i bilen siden vi ikke har stasjonsvogn og ikke får plass til annet enn vogn i bagsjerommet med den vogna vi har. Men så endte jeg opp med en Maclaren Triumph til 1190,- i stedet... Noen som har denne? Er den like bra som mannen i butikken mener? Har prøvd den i byen i dag (mye brostein i Bergen) og må si jeg ble veldig positivt overrasket på den lille turen jeg tok. :-)
annie-77 Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hei, bare et spm fra meg om hvilken butikk kjede du handlet den i? SKal ut og reise og den så så kjekk ut (fant nettbilde). Tror du en unge på 1,5 år kan sove greit i den på dagtid? Kan ryggen legges helt ned? Håper du fortsetter å være så fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Maclaren kan du legge helt ned og de skal visst være gode. Jeg var ute å kikket litt på tralle i går og da fikk jeg greie på at de var ganske populære og ikke minst gode.
nepomuk Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Biteringen heter butikken (ligger på Nesttun) Har ikke prøvd den helt i liggestilling, men den skal kunne legges ned. Jenta vår er også 1,5 år og vi satser på at hun skal kunne sove litt i den, men siden det ikke er fotbrett på den som kan strekkes ut når hun ligger bakover er det sikkert mest behagelig å sove i en vanlig vogn (ikke trille). Men vi kommer nok også til å bruke den som eneste vogn når vi er på turer og da kommer hun sikkert til å sove i den også...
hagbart Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Har selv en Maclaren Techno XT og er superfornøyd ! Bruker kun den andre vognen når jeg skal på turer i terrenget. Den er lett å slå sammen, veier lite, god å trille og småen sover godt i den når han bestemmer seg for å sove i vognen (ikke noe vognsover sånn generelt) Var nettopp en tur til England og der var 90 % av alle vognene Maclaren virket det som !!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Maclaren er ei kjempegod, lett trille. Fin å ha som ekstravogn mht. reiser, plassmangel i bilen eller dager da en bare ikke orker å dra på den store tunge hovedvogna. Har selv som heter Quest Sport, kjøpte på julitilbud fra biteringen.no
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 ...og, JA, 'alle' i England bruker disse...veldig populære...så t.o.m Posh Maclaren (ok, helt unyttig info her ;-)) Bra trille, iallefall!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 ko-kooo...det jeg mente å skrive var at jeg så t.o.m Posh trille rundt på en av sønnene i en Maclaren trille... (ja, kjeder meg litt her...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå