Gå til innhold

Julekort? Tips til hvor jeg bestiller det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å ta bilde til julekort nå, og lurer på om dere har et godt forslag til fotobutikk på nett. Vil gjerne ha et spesielt og fint julekort som ikke koster for mye... Har mange fine på kortshop, men de er litt dyre etter min lommebok...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.vistaprint.no

Kjempebillig, og fine. Ble 100 kr. for 20 stk inkl frakt og porto.

Skrevet

Jeg bestilte mine hos eurofoto.no. Billig og jeg fikk de i posten 2 dager etter jeg bestilte. Kjempelett å lage de også.

Skrevet

Jeg bestilte mine på fotokundsen.no. Ble ca 400,- for 30 stk inkl konvolutter. Litt dyrt syns jeg, men sparer tiden på å mekke dem selv.... Tenkte jeg skulle skrive noe personlig bakpå hvert enkelt. Har ikke fått dem i posten ennå - er spent på kvaliteten og om det ser profft ut eller ikke.....

Skrevet

Leste akkurat om julekort i avisa.Japanfoto var billigst,deretter elkjøp.Selv sendte jeg inn til elkjøp.Ellers har du jo fått flere tips ovenfor:)

Skrevet

www.akernettfoto.no

Best i test i oslo, kjempegod kvalitet og farge paa bildene. OK pris ogsaa.

Skrevet

Mener jeg fant ut at Allfoto også var rimelige inkludert porto. I alle fall så lenge vi skulle ha over 40 kort...

Skrevet

Japan foto var i hvertfall rimeligest i følge Dine Penger sin test for et par dager siden!

Okey motiver også, samme opplegget som fotoknudsen, eurofoto ol. Men ikke av den luksuriøse typen, da må en nok betalt mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...