aprilspøk Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Holder på å ta bilde til julekort nå, og lurer på om dere har et godt forslag til fotobutikk på nett. Vil gjerne ha et spesielt og fint julekort som ikke koster for mye... Har mange fine på kortshop, men de er litt dyre etter min lommebok...
bollenr3 Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 jeg har bestillt på elkjøp. 10 kort for 39 kr. ganske billig, og mange fine alternative bakgrunner http://photo.elkjop.no/
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 www.vistaprint.no Kjempebillig, og fine. Ble 100 kr. for 20 stk inkl frakt og porto.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jeg bestilte mine hos eurofoto.no. Billig og jeg fikk de i posten 2 dager etter jeg bestilte. Kjempelett å lage de også.
Retro-mamma Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Jeg bestilte mine på fotokundsen.no. Ble ca 400,- for 30 stk inkl konvolutter. Litt dyrt syns jeg, men sparer tiden på å mekke dem selv.... Tenkte jeg skulle skrive noe personlig bakpå hvert enkelt. Har ikke fått dem i posten ennå - er spent på kvaliteten og om det ser profft ut eller ikke.....
mamma:) Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Leste akkurat om julekort i avisa.Japanfoto var billigst,deretter elkjøp.Selv sendte jeg inn til elkjøp.Ellers har du jo fått flere tips ovenfor:)
Moon and starlight Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 www.akernettfoto.no Best i test i oslo, kjempegod kvalitet og farge paa bildene. OK pris ogsaa.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Mener jeg fant ut at Allfoto også var rimelige inkludert porto. I alle fall så lenge vi skulle ha over 40 kort...
Mor til 3 søte små:) Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Japan foto var i hvertfall rimeligest i følge Dine Penger sin test for et par dager siden! Okey motiver også, samme opplegget som fotoknudsen, eurofoto ol. Men ikke av den luksuriøse typen, da må en nok betalt mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå