snart4barnsmamma Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Hei Eg var veldig fornøgd med Basson Roma til nr1. Nå skal eg ha nr2...Vurderer å kjøpe ny, da den gamle er noken år og er godt brukt...Men vil i allefall kjøpe samme type igjen... Utruleg god vogn...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Det holder jeg med deg i og de nyeste Basson vognene er enda bedre enn de som kom for noen år siden. Vi har en 2004 mod og jeg gleder meg til å bruke den til lille som kommer i mai. Vi brukte den i to år til gutten, ett år i duo bagen og ett år med sportsvogna. I sommer vasket jeg alle trekk for å spare den til neste. Knall god vogn, jeg kunne ikke fått noe bedre ihvertfall!!!
Solrik Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Har du en internett side til denne vogna???
tæssejenta Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Jeg har også en basson roma vogn, 2005 mod. er i grunnen kjempefornøyd med de, men synes den knirker sånn.. Har dere noen erfaring med det?
ønsker sårt en spire Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 eg har oxo basson roma, og e kjempe fornøyd, knirkingen kan du bli kvitt må taa noe symaskinolje i leddene som beveger seg
tæssejenta Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 ok, da skal jeg prøve det! Begynner å bli ganske så irritert på det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå