Gå til innhold

Min 5 mnd gamle datter kan løpe, si hele alfabetet, og regne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hun tidlig ute???

Hehehehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri, sjalu eller, på de som har unger som er tidlig ute?

Skrevet

Ja vil si det samme......

Den ble for dum

Skrevet

Nei, ikke sjalu, barnet mitt følger normal utvikling og det er jeg godt fornøyd med. Syns bare det er en smule patetisk å legge inn slike skryteinnlegg. Hva er egentlig poenget?

Skrevet

Jeg skjønner poenget ditt for å si det sånn....:) Ikke alltid gøy å lese om hvor langt andres barn har kommet i forhold til vår eget.

Skrevet

Nå er ikke jeg bekymret for utviklingen hos vårt barn, jeg vet at slikt er veldig individuelt. Men det finnes jo egne begavede forum for slike som er veldig tidlig ute. Syns de kan holde slike innlegg der, slik at andre slipper å bli bekymret for om barnet sitt er normalt, eller om det er noe galt med det. Hvis man vil vite hvordan barnet ligger ann, så går det vel ann å spørre: hva kan deres barn på 5 mnd? Da føler jo alle seg mer inkludert, og det blir ikke bare en tråd for de med barn som er tidlig ute..

Skrevet

Er d ikke derfor vi her her da?for å dele erfaringer?

Skrevet

Syns det var et morsomt innlegg jeg.. Ha litt humor da folkens..

Skrevet

Er vel ingenting i veien med å skryte litt når barnet ens har lært noe nytt, vel. Når Linea lo første gang hadde jeg jo lyst til å fortelle hele verden det. Man blir jo veldig stolt som forelder! Det er jo ikke for å hovere man skriver det inn her, men fordi man har lyst til å fortelle det til flest mulig av ren stolthet! Tror de fleste vet at det er store individuelle forskjeller på barns utvikling.

Skrevet

Hvorfor skal man vœre sjalu?

Alle barn er ulike, dette er da for guds skyld ikke noen konkurranse!!

Noen er tidlige motorisk, andre verbalt osv...

Og noen kan kanskje alt, hipp hurra for dem ;-P

Jeg mener at alle må få skrive hva de vil uten å beskylles for skryting. Dette er et småbarnsforum og mye går derfor på sammenlikning av både utvikling, erfaringer, problemer og selvfølgelig gleder og morsomme historier.

Av respekt for mitt eget barn kunne det aldri falt meg inn å vœre misunnelig på andre.

Skrevet

HI her.

Jeg er virkelig ikke sjalu eller misunnelig. Og det var med litt humor jeg skrev dette innlegget, men selvfølgelig ligger det litt alvor bak også. Tror dere helt ærlig at de som skriver slike innlegg om hvor utrolig mye barna deres kan, ikke gjør det for å skryte? Selvfølgelig gjør de det! Hvis man skriver et innlegg av ren glede f.eks "i dag lo jenta mi så godt for første gang", så er jo det bare kjempe søtt. Er ikke slike innlegg jeg sikter til.

Jeg Sier ikke at andre ikke skal få skrive det de vil, for det må de gjerne, men det er jo lov å TENKE etter hvordan man formulerer seg og hvordan det man skriver kan bli tatt opp av andre. Vet ihvertfall at jeg tenker igjennom de innleggene jeg skriver/svarer. Har jo ikke lyst til at andre som leser det jeg skriver om mitt barn skal føre til at de blir usikre på om sitt barn er normalt.

Skrevet

Jeg er faktisk enig med HI jeg.

Leste et innlegg her i går om en liten en som snudde seg fra rygg til mage i en alder av 6 uker og kunne gå i en alder av 5 mnd... Må innrømme at jeg ble litt skeptisk...

Men hey, vesle min har begynt på mastergrad i Jus på Harvard nå, hun er 9 jo tross alt 9 uker og man må jo sikre en skikkelig utdannelse... Tror hun tar lappen til uka:p

Skrevet

Hihihii.... Utrolig vittig!

Jeg blir litt mistenksom på slike som er utrolig tidlig ute. Er jo ikke sikkert at det er hele og fulle sannheten alltid, at de sier de kan sitte, men egentlig ikke setter seg opp selv, sier de kan gå, men kan egentlig ikke det uten å holde seg i noe osv. Da er jo det litt dumt for andre som sitter igjen og tenker, ungen min må jo være utrolig treg..

Skrevet

Blir for dumt dette her!!!

ALLE ønsker å få skryt for barnet sitt. Selvfølgelig ønsker jeg å skryte av gutten min som er veldig tidlig ute, men lyver ikke om det. Hvorfor skal jeg skrive her at han gjør ting før han kan det. Jeg er veldig nøye på at han skal gjøre ting ordentlig før jeg sier han kan noe!

Synes all den misunnelsen går litt over grenser nå. Alle vet jo at barn utvikler seg i forskjellig tempo, uten at man trenger å bekymre seg av den grunn! Vi er ikke noe mer stolte enn mødre med barn som utvikler seg i et litt saktere tempo!

Skrevet

Er det bare jeg som lo når jeg leste innlegget??

Skrevet

Hehe,hvor er humoren deres blitt av? Det var jo bare ett gøyalt innlegg å her tennes det på alle plugger? Jøssenavn da..

Skrevet

Hvorfor i allverden skulle man ønske å skryte her inne? Det er jo ingen som vet hvem jeg er allikevel, og enda mindre datteren min. Om man vil skryte av barna sine gjør man det vel "in real life"? Om man blir støtt av stolte innlegg her inne bør man kanskje vurdere å skaffe seg et liv uten for DiB? Jeg begynner virlkelig å lure noen ganger.

Og igjen; hvorfor kommer alltid slike innlegg fra anonyme?

Skrevet

Og; min datter kan gynge på alle fire:-) Hi hi. Skryte, skryte, skryte.

Skrevet

Min gutt kan skrike så høyt at han vekker hele familien!!!!

Stolt mamma ;o)

Skrevet

Tidlig ute? Neida:) Akkurat passe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...