Gå til innhold

Får alle ukeplaner/månedsplaner?

Anbefalte innlegg

I min barnehage henger det kun oppslag ute i gangen for en uke av gangen. Vet derfor aldri feks. når det er julefest osv. før like før.... Får et fellesbrev der aktuelle datoer om div. "store" ting som skjer i barnehagen da sånn innimellom...Søsteren min får månedsplan hver måned og det er da ganske enkelt å følge med hva ungene skal gjrøe den aktuelle dagen eller feks. tirsdag om 3 uker.

Hvordan er det i deres barnehage?

Fortsetter under...

Annonse

Vi får ingen brev overhodet. Samme som hos HI. De henger bare opp en håndskrevet, ganske uleselig ukeplan i gangen...men vi finner ut av det, og når vi ikke får beskjed, så er det dessverre ikke alltid vi kan komme på arrangementer...

Vi får årsplan tidlig i barnehageåret, ukeplan på e-post hver fredag, og lapper med viktige datorer framover når det skjer en del. I tillegg får vi egne invitasjoner til foreldrefrokost, barnehagemiddag, dugnad, luciafeiring m.m.

I bhg som sønnen min går i, får vi et årsplan når barna begynner i bhg, og hver mnd får vi vite mer detaljert hva som skjer i bhg. Og en uke før det skjer noe spesielt i bhg, henger de opp masse plakater. En inni hver avd. og en ute i gangen i hoved døren.

Så jeg er kjempe fornøyd med info i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...