Gå til innhold

Får alle ukeplaner/månedsplaner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min barnehage henger det kun oppslag ute i gangen for en uke av gangen. Vet derfor aldri feks. når det er julefest osv. før like før.... Får et fellesbrev der aktuelle datoer om div. "store" ting som skjer i barnehagen da sånn innimellom...Søsteren min får månedsplan hver måned og det er da ganske enkelt å følge med hva ungene skal gjrøe den aktuelle dagen eller feks. tirsdag om 3 uker.

Hvordan er det i deres barnehage?

Skrevet

Det er vanlig at alle barnehager deler ut årsplaner hvert år hvertfall..

Ellers har jeg vært vant til at vi deler ut lapper i god tid når det er spesielle ting, utenom ukeplanen liksom..

Skrevet

Vi får mnd.plan, og det er veldig greit.

Skrevet

Vi får månedsplan og ukeplan, og hver fredag en liten rapport om hva de har gjort i løpet av uken og hvordan det har gått.

Skrevet

Månedsplan. Veldig greit med oversikt for en lengre periode.

Skrevet

Vi får både måneds og ukeplaner. Veldig greit. Du kan jo foreslå det i barnehagen til barent ditt. Siden de ikke har det fra før så er jo det en god idé.

Skrevet

Vi får ingen brev overhodet. Samme som hos HI. De henger bare opp en håndskrevet, ganske uleselig ukeplan i gangen...men vi finner ut av det, og når vi ikke får beskjed, så er det dessverre ikke alltid vi kan komme på arrangementer...

Skrevet

Månedsplan. Veldig gjennomtenkte og oversiktelige.

Skrevet

Vi får plan for to uker av gangen + en mer langsiktig plan med de større begivenhetene. Kjempekjekt synes jeg.

Skrevet

Vi får årsplan tidlig i barnehageåret, ukeplan på e-post hver fredag, og lapper med viktige datorer framover når det skjer en del. I tillegg får vi egne invitasjoner til foreldrefrokost, barnehagemiddag, dugnad, luciafeiring m.m.

Skrevet

I bhg som sønnen min går i, får vi et årsplan når barna begynner i bhg, og hver mnd får vi vite mer detaljert hva som skjer i bhg. Og en uke før det skjer noe spesielt i bhg, henger de opp masse plakater. En inni hver avd. og en ute i gangen i hoved døren.

Så jeg er kjempe fornøyd med info i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...