Gå til innhold

Hva tar dere dagmammaer betalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

du må registrere deg hvis du har tre unger eller mer hjemme hos deg, inkludert dine egne. for å bli godkjent må hele huset være barnesikkert og du må ha godt innemiljø og stort nok inne- og uteareal. jeg tar 5500 fulltid inkl all mat, drikke, bleier og div andre utgifter som turer, utflukter, inngang i åpen barnehage og kort på akvariet.

vil forøvrig legge til at dersom jeg skulle tjent penger på dette måtte jeg hatt minst 3 barn på fulltid utenom minien. det sier seg selv at det ikke går, så dagmamma gjør jeg fordi det er gøy for meg og mini og alternativet er å gjøre ingenting. (har ikke barnehageplass til minien)

vær obs på at det er vanskelig å finne store barn som trenger dagmamma, så tenk over at du kanskje ikke kan passe 3 babyer. de skal ha en plass å sove og turer ute i vogn. samtidig er det mange babyer som trenger konstat kroppskontakt og det er vanskelig å bære 3 babyer samtidig hele dagen. så: dette kan bli stress. men hvis du kjenner noen andre dagmammaer du kan slå deg sammen med, vil jeg anbefale deg å gjøre det.

lykke til

Annonse

hæ????!!!!går du virkelig rundt og bærer på ungene hele dagen???Det har verken du eller ungene godt av.Ærlig talt så syns jeg du svartmaler dette yrket noe helt forferdelig.Å passe 3unger under 3år er absolutt ingen problem,4stk under 3år er grensen for hva som er bra.Foreldrene kan ta med reiseseng som kan stå hos dagmamma,og de kan sove på samme rommet,for det gjør de nemlig i barnehagen.Prisen er 35kr pr t-hvitt og 30kr pr t-svart.Du trenger heller ikke trille tur hele tiden,er mye bedre med en tur på lekeplassen o.l for der får barna brukt både armer og føtter selv.Som du sikkert har forstått er jeg dagmamma selv,og ville ALDRI byttet yrke med noen:)...jeg storkoser meg,har holdt på i ganske mange år også:o)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...