Gå til innhold

Når fikk dere tilbake mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 3 mnd nå og jeg fullammer. Trodde ikke man fikk tilbake mensen på ei god stund jeg, men jeg har nå uansett fått den tilbake nå.

Hva med dere, når kom den tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 mnd her.. jeg amma de to første mnd...

Skrevet

Etter 7 uker...hadde håpet på litt pause fra tante rød men neiiii da...;o)

Skrevet

Jeg fullammet i 7 uker, så fikk lillegutt brystvegring (etter noen særdeles dårlige råd fra helsestasjon), pumpet meg som en helt i fire uker etter det,men mistet melken. fikk mensen igjen for 2 uker siden, så det vil da si etter 4 måneder.

Skrevet

6 mnd siden fødsel, og ennå ikke fått den igjen... Venter på den jeg da, siden jeg tror jeg er gravid hele tiden..Hehe.. Jeg fullammer ikke heller.. Har aldri gjort det...

Skrevet

På dagen et år siden sist jeg begynte med den! Fullammet da jeg fikk mensen tilbake.

Skrevet

Fikk mensen tilbake da isack var 9 mnd. Fullammet til han var 5 1/2 mnd. og ammet til han ikke ville ha mer...da var han 9 1/2 mnd.

Skrevet

Som sist; 2,5 uker etter fødsel. fullammer jeg også. Har gjort det begge gangene. har visst ingen ting å si det for min del.

Skrevet

jeg fikk mensen en gang når hun var 10 uker og engang når hun var 5 mnd... nå er hun 6.5 mnd og har ikke fått den igjen...håper den ikke er tilbake for fult enda

Skrevet

Med førstemann etter 9 mnd. Yngste er 7 mnd og ikke fått enda...Gir pupp en gang på natta+ mye på dagen. Men kjenner en del murringer, så føler noe er på vei...

Skrevet

Jeg fikk min igår sukk.. Trodde det skulle gå lengre tid, men jeg ammer kun som kos nå kanskje det er derfor ikke vet jeg. Mina er 2 1/2 mnd

Skrevet

Etter 6.5 uke, Jippiiiiiii.......

Skrevet

Fikk mensen tilbake i går. Gutten min er 3 mnd i dag. Pumper og gir mme.

Skrevet

3mndr og fullamma!! men så ble den 10dager forsinka neste mnd, men kom normalt etter den mnd..

Skrevet

9 uker etter fødsel denne gangen. Forrige gang 3 md etter...

synes alle som svarer her fikk den tidlig. Venninnene mine snakker om både 7,8 og 9 måneder....

Skrevet

Fikk den etter 3 mnd, men nå har jeg ikke hatt den på 4 mnd igjen... ;S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...