Gå til innhold

Jeg er spent, jeg... :-)

Scorpion73

Anbefalte innlegg

Skal på vår 2. ul imorgen tidlig, og da skal vi spørre om kjønn. Fikk jo som kjent et lite (men gledelig) sjokk på 1. ul i uke 19 når det viste seg at det var to, så da ble det ikke aktuelt å spørre om kjønn i og med at vi hadde bestemt oss for å ikke vite det med en baby. Men imorgen skjer det...

Er ellers i uke 24, og ting begynner å bli tyngre. Hadde nok min siste arbeidsdag idag før sommeren 2008, og det er jo også veldig rart. Men regner med at det blir veldig deilig etterhvert. For å si det sånn så føltes det ikke så veldig greit å sitte 1 time overtid på siste dag pga enormt arbeidspress...

Ja, ja... dette ble jo bare litt om mangt, men jeg regner med at jeg blir mere aktiv inne på sidene her etterhvert, nå som jeg har bedre tid.

Fortsetter under...

Å så spennende. Lykke til i morgen. Hold oss oppdatert så vi får vite om det blir gutter eller jenter, eller begge deler :-).

Hadde egentlig ikke tenkt å vite kjønnene på mine, men klarte ikke å dy meg...var så nysgjerrig. Og nå er jeg glad for at jeg vet det...litt med planlegging og sånn...:-)

Vi venter to små jenter, og alt så veldig bra ut :-) Legen sa så fint at jeg tilhørte lavrisikogruppen, så det var bare å fortsette livet som normalt. Så nå gleder jeg meg bare enda mere :-) Sitter her og fabler om innredning av barnerom + at jeg gleder meg veldig til neste gang jeg skal i en barnetøybutikk, nå som jeg vet hva jeg skal se etter :-)

Annonse

Hei,

Gratulerer masse med to småpier i magen - det har jeg også!

Vi hadde heller ikke tenkt å vite kjønn først, men da vi fikk vite at det var to så tenkte vi praktisk og ville vite likevel.

Har ikke angret noe på det!

Jeg har termin 7.januar, men sannsynligvis blir de tatt ut midt i desember.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...