Gå til innhold

Er det virkelig ingen som vet?

Anbefalte innlegg

Har nå brukt en formue på EL tester denne mnd. Har bruk QR sine. Men har enda ikke fått en pos test. Begynner å bli ganske frustrert. Er dere like fornøyd med de som med andre merker? Noen dager har jeg fått 2 streker,men ikke av det slaget som teller.....noen dager bare 1 strek. Jeg burde jo snart få utslag;er på dag 18.Kan jeg ha hatt eggløsning uten at testen har oppfattet det? Hadde vært kjempe snilt om noen ville svare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7193101-er-det-virkelig-ingen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig at du har hatt så kort forhøyning an LH at du ikke har fått det med på testene. Har du andre indikasjoner på at du kan ha hatt el, som temperaturstgning, el-slim ol?

Har dessverre ingen erfaring med qr sine tester, så kan ikke svare deg der.

Annonse

Jeg tenker at den ene typen el-test kan være like god som den andre.

Har du generelt lange sykluser (dvs over 32-33 dager alltid), kan dette indikere eggløsningssvikt. Dvs at du ikke nødvendigvis har eggløsning hver måned, selv om du har menstruasjon.

Men det trenger ikke å bety at du har det altså!

Heldigvis er eggløsningssvikt noe som oftest lett kan kureres ved f.eks bruk av "pergotime", som stimulerer eggløsning, modning og størrelse på eggposen.

Jeg har hatt litt "kort" syklus 25-26 dager. Og ikke fått utslag på el-tester alle måneder. Sånn er det bare. Og da må vi være ekstra effektive de månedene det er utslag;-)

Vet ikke om dette var til noe hjelp jeg?

Lykke til!

Smil og klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...