Myntebo Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg lurer på hvor mye av hvert dere har kjøpt til den nyfødte? Sparkebukser Bodyer Pyjamaser Sokker Strømpebukser Jakker/gensere Luer
MM med spire Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Tipper jeg har 15-20 bodyer, 10-12 bukser, 4 kosedresser, 3 sparkebukser, 5 pysjer, 14-15 sokkepar (ull og bomull) 3 gensere og 7-8 luer... + en del ullundertøy... Dette er sånn ca regning da... I str 50-56.... tør ikke engang tenke på alt jeg har i 62.... Litt bitt av shoppingbasillen... ...ser jeg trenger flere pysjer... men det kan jeg jo ønske meg ))
wirre;o) Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 jeg har liggende i skuffen og vente: 3 sparkebukser 1 ullbody 3 bomullsbodyer 3 pysjamaser mange sokker ( litt dilla der) 3 myke inne jakker 3 par strømpebukser alt dette i str 56 3 bomullsbodyer i 50 1 ullue 1 bomullslue og en reisedress i str 56 som er i fleece
mayaya Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Er det kanskje noen her som har unger fra før, som kan si hvor mye man faktisk fikk bruk for?? :-) Jeg er redd for at jeg tar i litt mye på shoppingsiden innimellom, men prøver å handle litt store klær når jeg tar helt av.. hihi
Leola Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Kødder du!?!?!?Du får jo ikke brukt halvparten en gang!! Å så får du jo litt i gave også! Oi oi! he he.. trodde jeg var shopping gal jeg. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå