Gå til innhold

Oktober: Tips til alle med babyer som bare vil bæres hele tiden,...(samme som småtroll 0-1 år)


Amelia*Okt06+juni09*

Anbefalte innlegg

...skaff dere en slynge!

Jeg holdt på å bli sprø av å gå frem og tilbake på gulvet eller sitte rett opp og ned i sofaen hele dagen med lillegutt på 5 uker. han nekter å ligge for seg selv i mer enn 1 minutt og han sover veldig lite på dagtid.

Bestilte en "bær meg nær deg" babyholder fra www.babyholder.no og har nå fått en mye bedre hjemmeliv her med småttisen!

Han sovner som regel etter 1 minutt når jeg legger ham i slynga, og jeg kan gå rundt i leiligheten og faktisk få gjort litt! Utrolig herlig! Han sovner skikkelig dypt når jeg har bært ham en stund, og jeg kan "snike" meg ut av den og legge ham fra meg på sofaen oppi slymga, og da kan han sove i lengre tid.

Anbefales!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En slynge fra www.babyslynga.no kan også bestilles =)

Jeg har den, har ikke fått prøvd den ennå, tenkte jeg måtte ha hjelp første gangen jeg putter henne oppi, men jeg har fått anbefalt den =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Samme her, snuppa nekter å ligge alene på dagtid....Bruker både slynge og Babybjørn :-) Er blitt helt avhengeng- ellers får jeg jo ikke gjort noen ting......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, snuppa mi sover VELDIG godt på dagtid, kan sove og sove, men om kvelden når far er på jobb og storesøster er komt hjem fra barnehagen da er hun lys våken og skal ha oppmerksomhet + pupp resten av ettermiddagen og kvelden frem til klokken elve i alle fall..... Sover da max 20minutter "alene". Hun første min måtte ligge på magen for å få sove ordentlig, kan jo ikke anbefale det men noen unger bare liker best å sove på magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...