Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Er kanskje litt dumt dette her, men velger å være anonym nå. Sorry Men det jeg lurer på. Hvorfor er noen så veeeeldig populære her inne, og får svar på alt de lurer på og ikke lurer på?? Ser det er noen som ikkje får svar i det hele tatt, selv om spørsmålet de stiller er veldig relevant. Så går det noen dager, og en av de "populære" stiller det samme spørsmålet. Da får hun massevis av tilbakemeldinger. Jeg er er vel en av de som nesten aldri får svar )-: Bør vi ikke alle prøve å støtte opp om hverandre og prøve å hjelpe hverandre?? Jeg prøver så godt jeg kan å svare til alle.(Til det jeg vet svarene på) Føler meg bare litt nedenfor i disse dager. Hadde vært så koselig om noen ville ha svart meg også. Sukk
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Enig med du. Men sånn er det nå bare. Prøver å svare på det jeg mener jeg kan svare på. Håper humøret stiger. Sundt for babyen om mor er i godt humør. Smil og vær glad... (prøver ihvertfall...)
Hanne og jentungen Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Selv prøver jeg å svare på det jeg føler meg kompetent til å svare på, men det hender nok at jeg først går inn på de trådene som er startet av 'kjente' nick. Dette er ikke bevisst, men det ligger kanskje noe i det. Noe bedre svar enn det har jeg ikke til deg, beklager.
trenger å være anonym nå Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Heisann! Pleier ikke å svare når folk skriver under med anonym. (Kommer an på hvorfor de gjør det men) Men her gjør vi et unntak!! Har også lagt merke til det du skriver, men som Fru P og Lille My sier: Sånn er det bare. Noen er visst mere populære enn andre. Er vel slik ellers i livet også. Keep smiling vennen!!
Nemi24 Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Heil enig med deg!! Eg er ikkje så flink å svare på ting fordi eg er førstegangs fødene og veit ikkje så mykje. Men eg prøver å komme med innspel der eg kan. Men det er klart at me må støtte kvarandre uansett kor "poppulære" eller "upopulere" ein er.
noegodtivente Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Hei Jeg er ikke inne så ofte på sidene, så jeg har ikke tenkt over at det er noen "populære" og noen "mindre populære". Det er synn viss det er slik med overlegg. Jeg merker for min egen del at jeg går inn på de innlegene med overskrift som gjør meg nysjerri. Denne gangen ble jeg nysjerri på din overskrift. Tenk positivt, grip dagen. Det er i dag DU er gravid med ditt spesielle fantastiske barn. Det er i dag DU kan kjenne et spark og en bevegelse fra en baby som kommer til og stole helt og fult på akkurat DEG. Elske DEG!!!!!! Klem
Yvonnemor Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Hei Jeg svarer de jeg kan og vil svare, aner ikke hvem som er "mest populære" her inne, men har vel sett at det er noen som er mer aktive enn andre... Skal uansett svare så godt jeg kan uavhengi av hvem som stiller spørsmålene... Lykke til videre jenter, jeg har 7 dager igjen til mitt ks... Det er ikke lenge...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 så godt å få bekreftet at det er flere som har samme intrykk av dette enn bare meg....! tror rett og slett at enkelte føler seg mere "inne på" (om du sjønner) fødsel,graviditet og det som følger med,og spedbarn generelt...og jeg tror nok at disse som tror de kan og vet mere om alt gjør dette fordi de har vært gjennom dette før! blir skikkelig PIST når jeg leser et innlegg og det alltid er de samme som har svart hva som er rett og galt,fordi dems erfaringer er ditt og datt! har selv et barn fra før av,men gjør ik mere ut av meg,eller det her inne av den grunn! det er ingen svangerskap som er like,og ingen som har den samme kroppen eller som skal føde det samme barnet og ha de samme smertene.ikke trenger alle å kjøpe det samme babyutstyret heller!!!!!!! fordi om man ikke er her hver dag og skriver og svarer på innlegg,så skal man føle seg like mye sett som de som "bor" her. jeg svarer så godt jeg kan på det jeg føler jeg har et svar på! lykke til til oss alle sammen!!:)også vi som ikke er fullt så populære...
Gjest Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Merker med meg selv at de innleggene som er skrevet av anonym, svarer jeg sjelden på. Vi er jo i grunnen ganske anonyme bak nickene våre allikevel. Vet jo ikke om du har skrevet under som anonym el brukt nicket ditt tidligere, men ... Føler jeg at jeg har noe å si/komme med svarer jeg uavhengig av om nicket er kjent eller ikke.
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Jeg er kanskje utrolig fjern, men jeg har ikke helt fått med meg dette jeg? Da må i tilfelle jeg være en av de upopulære, for jeg har flere ganger prøvd å poste innlegg jeg virkelig ønsker svar på, og endt opp med å måtte "dytte" dem oppover for i det hele tatt at noen skulle se dem... Jeg er andregangs, og pga div ting som har oppstått i mine egne svangerskap og hos venner, og min egen nysgjerrighet, hehe, så føler jeg at jeg kan en del om svangerskap nå faktisk. Noen ekspert er jeg overhodet ikke, men hvis noen spør om noe jeg kan svare på, så svarer jeg gjerne Ofte er det også bare støtte hovedinnlegger trenger, ikke råd. Og DET trodd jeg ærlig talt jeg var god på - uansett hvem som starter tråden! Jeg går inn på trådene jeg syns virker interessante, eller som vekker nysgjerrigheten min. Sånn som denne Men jeg må jo innrømme at jeg sjeldnere svarer på anonyme innlegg, fordi det blir litt fjernt for meg å involvere meg når vedkommende ikke vil være seg selv en gang. Og da mener jeg jo selvsagt innlegg der jeg ikke skjønner hvorfor man er anonym - det er jo situasjoner der jeg fullt og helt støtter hovedinnleggers valg om anonymitet! Håper HI ikke gir oss opp, vi er jo stort sett snille jenter her inne som ønsker å støtte hverandre og driter i "popularitet"... det er jo et nettforum!
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Jeg er enig med HI, men velger alltid å bruke nick da. Er ikke alltid jeg får svar og kjenner det er irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå