Gå til innhold

Jeg har blitt så glad i BIM jeg... =)

Gjest

Anbefalte innlegg

Er ganske bra innpå her til tider... Får liksom prate om ALT til en eller annen... Siden jeg aldri kan snakke med mora mi om noenting, så er det så godt å ha folk inne her som kan svare meg på ting jeg lurer på. Har da venner men... Ikke alle jeg kan prate med ang at jeg prøver å få baby. Bor på en så liten plass at da hadde hele bygda visst om det før jeg hadde blunket en gang.

Vil bare si takk for at dere er til, alle sammen. Lykke til fremover, og kos dere.

Klemmer fra

Fortsetter under...

Jeg har også blitt kjempe glad i BIM selv om jeg egentlig ikke har noe her å gjøre! Jeg har også prøvd å holde meg unna å sånn siden jeg ikke er prøver enda, men jeg synes det er så koselig og her føler jeg at jeg kan snakke om ting som interesserer meg, på skolen blandt klassevenninner er det bare festing og drikking og alt mulig rart som egentlig ikke interesserer meg.. Så jeg liker meg godt her:) Og gleder meg til jeg blir prøver:D

stemmer i jeg!

og om noen av dere som føler dere er litt for unge til å få barn riktig enda får dempet noen av babyabstinensene av å være her inne er vel det bare flott vel?!

han inne på BIM leeenge selv jeg, før vi ble prøvere.

og vips! så var jeg gravid med en gang.

koser meg her jeg og. så lenge alle bare er snille mot hverandre:)

godjenter er dere! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...