Gå til innhold

Så vondt i siden!


Chiabatta

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ligger eller sitter og skal reise meg eller snu meg, hender det ofte at jeg får så vondt i spesielt venstre side at jeg ikke klarer å røre meg. Er det normalt? Er det livmora som utvider seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, nei. Har hatt det også, men dette er noe annet. Magen låser seg - kan ikke snu meg når det verker.

Ingen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, jeg har også hatt litt vondt i venstre siden..

men foreløpig står alt bra til, så vi får ta det som et godt tegn.

 

Kan nok godt være livmora som verker litt.

jeg hadde helt forferdelige smerter som lignet på menssmerter i lange tider når livmora strakk seg..

 

evnt så kan det faktisk være noe slikt som anonym sier, at det kan være en form for luftsmerter. er jo ikke akkurat uvanlig å bli litt oppblåst eller treg i magen i disse gravidtider:)

 

I tilfelle prøv Biola eller lignende.

et glass om dagen. godt er det også! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke uvanlig med stikkinger og den slags smerter i nedre del av magen, jeg har også en del stikkinger nederst i venstre del av magen. Hvis det føles etent, eller om det er vondt når du trykker der, kan det være at det er fordi magen er litt treg, og det hoper seg opp litt.. jeg hadde det sånn forrige gang.

 

Men hvis smertene blir veldig vonde, vil jeg råde deg til å ringe legen for å få det undersøkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...