keisersnittnr3 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 bekjent i dag at jeg kom til å få gutt. Jeg bare lo og spurte hvorfor ho trodde det.Nei det kunne ho sjå i fjeset mitt.Når det vart ein gutt,fikk vi meir av eit hormon som gjorde at du forandra deg så fort i fjeset. fikk ikkje høre dette med sist gong,då fekk eg gutt. Noken andre som har fått ein sånn beskjed? Enno er det fem uker til ul, eg hadde bestemt meg for at eg ikkje villevite kjønnet, men no vart eg litt frista,bare for å sjå om ho kan ha rett c",)
en liten i magen Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Syns alle liksom "tror" de vet kjønnet jeg: ) På jobben min sier alle at de tror jeg får jente, noen ser det på mageformen, andre har tatt ringtesten på meg, noen føler det på seg og ei har sett det i kaffekrus. I følge ul og min egen følelse blir det mest sannsynlig gutt: )
Tommage♀♂ Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg fikk veldig fort gravid-ansikt i fjor, da fikk jeg ei jente=) Ser gravid ut i ansiktet denne gang også,venter nå en gutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå