Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Er i uke 33. Har blitt litt deppa i de siste ukene uten noen spesialt grunn. Har ikke lyst å nevne det til legen/ jordmor/ familien/venner. Hva gjøre dere hvis dere er meg?
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg ville nevnt det for legen eller jordmor. Kan hende det hjelper å snakke om det. Er jo ikke bra å gå rundt å ikke føle seg vel. Jeg ville vel også prøvd å snakke med mannen min. Kan jo hende det er noe han kan hjelpe med so gjør ting litt bedre...
*Vi blir 5* Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Siden du ikke vil snakke med NOEN om det,er det vel ikke så mye annet enn å bare jobbe deg gjennom det alene,har hatt nedturer jeg også og kommet meg fint uten å ha snakket med noen om det..Lykke til! Klem
lisen Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Hei, er du sikker på at du ikke vil snakke med mann/kjæresten din om hva som plager deg? Eller noen andre som evt står deg nærmere..Kan jo være tungt å være alene om å ha det tungt og kjenne seg smådeppa..Uansett grunn hadde jeg tatt initiativ til å snakke med noen så jeg ikke blir "spist" opp innvendig..Håper du får det bedre etterhvert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå