Gå til innhold

uff... hadde sex for en halv time siden og nå blør jeg:(


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hm, blod etter sex er jo ikke unormalt. litt slimete pga alt sekretet i underlivet ved sex osv, vet du..

 

men når det gjelder at du har hatt brunlig utflod osv.. dersom du har hatt smerter i tillegg ville jeg tatt en tur til legen for å høre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke smerter nei. Hadde det forrige mandag i 5 minutter eneste. Men ingenting nå...men sammen med utfloden har det vært sånn biter... ser ut såm utskvisa blåbær(sårry!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville vært mer bekymret for små biter, altså.

 

men hvor langt er du på vei da?

Dette som har kommet ut med utflod KAN jo være gamle rester fra forrige mens.

 

Blødning etter sex ville jeg iallefall ikke bekymret meg for.

 

Hvordan er det med symptomene dine.. om du hadde denne utfloden for noen dager siden.. føler du deg fremdeles gravid?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør du mye?

Det er vanskelig å svare hva det kan være...

Ring legen i morgen...

 

Masse lykke til, krysser fingrer og tær!! Føler med deg og tenker på deg!! (vondt å være bekymra, jeg vet hvordan det er å bekymre seg...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Håper alt går bra, men jeg ville tatt en tur til lege hvis jeg var deg! Jeg har selv opplevd å få noe som heter blæremola. Det ble påvist når jeg var 15,5 uker på vei. Ble da sendt til UL, pga små brunlige blødninger som hadde vart noen få dager. Inneholdt også små biter som du beskriver.. Fant da ut at babyen hadde sluttet å utvikle seg like etter befruktningen, og gått til grunne.. Men svangerskapet fortsatte som en blæremola, og livmoren ble fylt av små drueklaselignende blærer.. Måtte til utskrapning, og oppfølging 8 mnd etterpå med blodprøver. Mener ikke å skremme deg, og håper at alt står bra til med babyen din, men skader ikke å ta en tur til lege for sikkerhetsskyld..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg så mye for det. Jeg opplevde å blø litt første gang vi hadde sex etter jeg ble gravid. Slimhinnene er ganske skjøre og kan føre til at det kommer litt blod. Så lenge det ikke er masse og du ikke har voldsomme smerter så.. Men det er vanlig å få litt vondt når man har sex el får orgasme da. Ikke farlig. Men kan jo være lurt å ta det litt med ro til blodet er borte da. det går nok bra skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...