Gå til innhold

Noen andre som har begynt å få mage? Og kjenner dere liv?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid med barn nr 2 (og3?) i 13. svangerskapsuke - og har stor gravidmage. Og har hatt det noen uker... Ble raskt stor forrige gang også, men ikke så "ille"? Min førstefødte er 1 år, så det er mulig magen har blitt så stor så raskt pga jeg er "ferdig utstrekt"? Kjenner liv på høyre side av og til - og en sjelden gang lurer jeg på om jeg kjenner på venstre side også, usikker. Kan vel ikke flytte seg fra side til side så tidlig? Står at skal være 9 cm nå og livmora så stor som en knyttneve og kan begynne kjennes over bekkenbenet. *Kremt* Min livmor går rett nedenfor navnlen den... Og er 10 cm i diameter horisontalt. Kjenner dere liv? Hvor stor er livmora og magen deres?

Fortsetter under...

jeg har kjendt liv i i allefall et par uker- ikke hver dag, men innimellom- et helt tydeliug spark har jeg kjendt en gang

dette er mitt andre svangerskap, så jeg vet hva jeg kjenner da ( for de som måtte tvile på at dette er mulig)

gravide mage har jeg nettopp fått- sånn over natten opplegg- nå ser alle at jeg er gravid- og jeg er jo bare 12+3 !!!!!! (folk smiler det lure, hellige smilet og ser på magen min samtidig..)

jeg har kjendt mest liv på høgre side, men av ogtil på venstre-

tvilling feeling har jeg egentli hatt en del- men de er litt skiftendes da-- ikke alltid jeg føler det er to-- egentlig når jeg ikke tenker på det i det hele tatt--- men når jeg tenker på det pleier det er to følelsen å komme...

hmmmmm... spennendes- ul 9 januar først--- leeeeenge til!!!!!!!!!!

Hei!

Jeg er 12 uker i dag og har faktisk kjent bevegelse nederst i magen (mange spør om hvor det er - som sikkert ikke tror på det..........)

i 2 uker ca.

Jeg har en gutt fra før så jeg vet at disse bevegelsene må være fra Nurket!

Gøy er det!

Kjenner stort sett litt hver dag jeg.

Ang. livmoren så har jeg ikke peiling - forklar meg hvordan jeg kjenner etter den vær så snill............

Men magen har iallfall blitt stor synes jeg og jeg bruker bare mammabukser - har brukt det i mange uker nå.

I dag skal jeg på UL og det blir utrolig spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...