Gå til innhold

Jeg er BABYFRELST!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha jeg som ikke skulle ha barn. Upps ble visst gravid før jul i fjor, i kjempesjokk og veldig usikker på om jeg skulle ta abort eller ikke (dvs tanken var der men hadde nok ikke orket gjennomføre det, er jo tross alt 30 år). Har aldri hatt noe spesiell følelse når jeg har sett babyer før, aldri ønsket meg egne...... men nå, herregud så skjønt det er med babyer!!! Har ei tulle på 3 mnd og jeg er blitt den verste hønemora av alle;-) Nyyyter hver eneste dag og gleder meg til å bli bedre kjent med henne.

Flere som har snudd sånn opp ned som meg? Har gått fra å ville ha 0 barn til i alle fall 3!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, vara 31 ifjor og skulle ikke ha barn. Har aldrig synes de er søte heller, ikke veit jeg hva jeg skal gjøre med dem osv.

Men jeg slutta med pilla i september 05 og blei gravid med en gang så da håpa jeg bare på at jeg vokste meg inn i morsrollen og det til de grader. Synes babyen min er helt herlig og hver dag er kjempekos. :) Har til gjengjeld fått en kjempeenkel unge. Oppe om natta jeg, men sover fra 0700 til 0800 uten annet enn pupp et par tre ganger.

Hadde vært gøy med 3 unger, men egentlig så vil jeg vel se hvordan det går med han her. Har egentlig lyst å ha 5-6 år mellom da jeg ser hvordan nevøen min tar seg av Jørgen når vi treffes :) Blir de for små blir det fort sjalusi...men jeg er jo 32 år +++ alt så vi får se...

Skrevet

Så artig å høre da!!:) Jeg har ikke vært som deg da.... Har alltid ønsket meg barn jeg - helst 3 her og! Har liksom ikke kunnet se for meg en fremtid uten barn...

Du får stå på videre med å lage to til!

Moro:)

Skrevet

Herlig å lese innlegget dit:)

Skrevet

Jeg var også sånn. Skulle ALDRI få barn. Ble tante for 3,5 år siden og da ble jeg helforelska i nevøen min men var fortsatt litt usikker på om jeg ville ha barn.

èn dag spurte sambo om vi skulle få oss et barn, ble helt satt ut. Men jo mer jeg tenkte på det, jo mer hadde jeg da lyst Hadde planer om å vente slik at jeg ble gravid nå, men gutten min er 7 mnd. snart nå så vi ble foreldre tidligere enn planlagt.

Jeg er helt tullerusk etter sønnen min. Han er verdens nydeligste : )

Nå tenker jeg, "hvordan har jeg klart meg uten denne lille gutten i alle disse årene". Vil gjerne ha 1-2 til.

Er 28 år, så foreldrene mine synes det var på tide med et barn . )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...